Capitolul 2 - La scoala

168 8 0
                                    

Brittany's ~POV~

Acum intru in clasa mea groaznica, in scoala mea groaznica...Doamne urasc locul asta... Ma duc in ultima banca ,unde stau de obicei , fiind o eleva "ambitioasa ",din punctul acesta de vedere ... Nu e decat un loc liber langa un baiat nou foarte dragut ...Normal ca ma voi aseza langa el... Dar mai intai trebuie sa trec de profesoara stupida a celei mai tampite materi,matematica!

-Pot sa intru ?

-Mai intai cred ca ar trebui sa iti ceri scuze ca ai intarziat...spune ea pe un tot iritat...

-Da,da, ma rog...raspund eu plictisita de acest dialog...Si fara sa mai astept un raspuns ma duc in ultima banca cu acel baiat dragut ce butona telefonul ... Doamne e asa dragut ...Cu carlionti sai si ochii verzi -caprui , avea un zambet pervers... Nu o sa - i spun din prima ca imi place de el... nu vreau sa il speri...

-Buna .... Cum te cheama ???

-Buna .... Ma cheama Harry , Harry Style... Pe tine , dulceata ?? Spune el cred ca fiind doar politicos... Din pacate ...

-Brittnay...

-Imi pare bine !! Imi raspunde zambind

-Si mie!! Si raspund zambind la randul meu... Vrei sa luam pranzul impreuna ... intreb eu putin rusinata...

-Desigur... Isi musca buza inferioara... Dar mai poate veni o persoana cu mine ??

-Normal...Dar cine ??

-Iubita mea... nu am deloc prieteni in scoala asta si nici nu cred ca o sa am prea curand ,unele persoane ma cred dificil si rau...

Uuu... Badboy-ul scolii e prietenul meu... Dar are iubita ... ce pacat , cand am auzit cerul mi -a cazut in cap de tristete, cand a mentionat -o pe iubita lui ochii sai verzi- caprui au stralucit... O sa ii prezint eu toti prieteni mei , adica toata scoala , eu ma inteleg bine cu toti ...

Am ras tot restul orei ,pana cand profesoara ne -a dat cate un patru si mie si lui Harry dar noi tot nu ne -am potolit razand in continuare... E super de treaba , e gen baiatu' perfect...Am barfit si am ras pana cand profesoara a izbucnit in plans de nervii pe care il provocaseram :

- Sunteti groaznici ,spune ea cu lacrimi in ochi.... La ora mea nu vreau sa stati impreuna ...

-Si daca nu vrem ??

-Hhhhhh... Detentieee , stiga ea cu rautate...

-Perfect mai mult ras si mai multa distractie , am spus eu si Harry simultan, incepand sa radem....

Dintr- o data profesoara :

-Ma mananca rau mana ,zice ea scarpinandu -se pe mana lunga si grasa (profesoara de mate era un munte pe doua picioare)

-Mananc-o si tu pe ea... Zic eu rapid ,asteptand entuziasmata reactia ei....Reactia nu s-a lasat deloc asteptata, fiind rosie de furiei parul ei alb si drept a devenit tot alb dar alb ondulat (Era de asemenea si batrana )

-Domnisoara,esti foarte nerespectuasa si astept sa vorbesc cu parintii tai si sa iti revizuiesti comportamentul...

-Ee nu incerca sa ma schimbi ,nu o sa reusesti.... Si parinti (am vrut sa par nepasatoare si am reusit cat de cat )... Si parinti ,vreti numarul lor pai nu am cum sa vi-l dau ,ei nu au telefoane in mormant... Spun eu cu o voce acuzatoare ...

Toate privirile colegilor erau atintite spre mine...M -am asezat jos si peste 5 minute soneria anunta sfarsitul orei ....

Harry ' s ~POV~

Brittany e o fata super de treba imi este ca o sora si asta vreau sa ramana ..Anne e iubita mea acum ...Cred ca dupa pranz voi pleca undeva ....Singur sau ... nu stiu... vad....

De ajuns pentru ora de mate ... Sunte-ti curiosi ce se va intampla in cantina ... Briattnay si iubita lui Harry.... Va urma.... Va pup dulce si sa cititi in continuare... Vreau comm-uri si voturi :-*:-*:-*:-*

Talk Dirty (Harry Styles - Fan Fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum