Heiii !!Acum sunt le afara cu cei mai perversi prieteni dar si cei mai , nu stiu cum ar fii fara ei..Ii ador pentru ca nu sunt prefacuti !! Urasc oameni falsi dar urasc mai mult prieteni falsi... Cred ca aceasta carte o voi termina cu ajutorul lor... Va spun maine daca accepta. ..Va pup dulce. ..Let's go !! Sa ma anuntati daca am greseli de exprimare punctuatie sau ortografie ... Va pup
Voi incepe cu perspectiva lui Brittany
Brittany's ~POV~
Drumul dar si inceputul intalniri au fost plictisitoare eu nevorbind cu Zayn aproape deloc am baut fiecare cateva chaturi de whiskey, desigur, Malik a baut mai mult ca mine...
-Barman hai cu maicata ,adu aici sa o f** eu ,dar haidi si cu bauturile alea mai repede... In timp ce el face misto de toti,fiind baut rau eu inghit in sec ,plictisindu-ma...
Era urcat pe mese , rosu de betie dansa fara oprire pe melodiile Dj..Stai nu el era Dj ??
-Bri, haide sus pe mese , fara sa ne pese!
-Neah , mersi.. Distreaza-te cu alte fete!!
-Haide !! Tu trebuie sa faci ce spun eu !!
-Sa mori tu , cu o mana pe clanta si cu una pe c**** ??
-Sa mori tu ca eu vreau sa beau si sa fut p**** pe masina pana stramba capota...Vreau sa imi traiesc viata !!
Trece pe la fiecare fata spunand :"Keep calm tu esti cea mai sexy/tare/cool/frumoasa/draguta/inteligenta"... Imi provoaca scarba !!
Merge in locul Dj ...
- Dj Malik e pe val!! Pune " Sus pe bar " si incepe sa fredoneze ... "Vreau sa vad numai studente , sus pe bar (...) " Îi face cu ochiul unei domnisoare satene ,cu bustul generos si cu un cur bombat !
- Hei , papusa ...Tu esti manechin de futut ?? Vreau sa te incerc si eu, vreau sa-mi bag p*** in tine ,sa te fac sa-mi gemi numele in pat !! .. Aceasta femeie era cu un barbat la masa care ii trase un pumn lui Zayn , si asa incepu' bataia...
Seara s-a sfarsit pentru mine si Zayn la spital si pentru satena si musculosul acela la sectia de politie !!
Zayn avea nasul spart ai era super beat , era "manga" (un om care bea in exces)
Ajung acasa foarte tarziu , dupa ~incident~...Sora mea nu e acasa,perfect, sunt singura....Intru în camera mea unde se vede o umbra misterioasa,e un barbat, îmi scot panicata telefonul din geantă pentru a suna autoritatile, înainte de a apela aud o voce cunoscuta ,o voce groasă cu ecou puternic:
-Unde ai fost pana acum ma întreabă cu un ton acuzator!! Eu sunt aici de vreo două ore, ţi-am adus căpşuni învelite în ciocolata! Era Harry
-Nu trebuie să-ţi dau ţie explicaţii, tu eşti cu Anne, ce te interesează ce fac eu?
-Eu tin mult la tine...Spune el pe un ton dezamăgit....
- Si eu ,dar ca prieten....
- Pot rămâne la tine in noaptea asta, ca intre prieteni ?? Te rog, nu am unde sta....
- Ok , rămâi, dar nu în camera asta!!
-Bine baby , cum vrei tu...
-Ma duc sa-mi fac un dus , spun eu privindu-i minunatii carlionti
Arata foarte bine , curva masculina (asa ii spun unele persoane din scoala)
-Dar sa nu dureze mult ,iubire! ! spune el dragastos!!
-Haha...zic eu sarcastic...
-Baby , nu era o gluma!! Avem multe de facut in seara asta !
Imi era teama , sa nu intre obsedatul peste mine , sa nu vina Brianna , sa nu treaca Michel pe aici ,pe de-o alta parte ma bucuram ca ~raul asta mic ~ e la mine in casa , pe de-o parte imi e drag , pe de-o parte ii port o ura , graznica...E frumos pe dinafara , dar cum e pe dinauntru ?? Din cate am inteles Audry statea mereu cu ei ,fiind iubita lui Zayn , trebuia sa il cunoasca , stiu tot din scoala ca Zayn ,Liam ,Luis ,Harry si Nial au fost o trupa , One Direction (eu nu prea ascult muzica ) care s-a dezbinat din vina lui Zayn care se droga si a rapit o fata ,Harry a incercat sa o ajute dar politia a crezut ca el a sechestrat-o,as vrea sa -i ajut sa se uneasca ...
Dupa ce ies din dus merg la Harry ce statea intins pe patul meu...
-Harry , tu ai facut parte dintr-o formtie??
Se lasa o liniste profunda , ochii caprui-verzui se transforma in niste ochi negrii , buzele rosii si carnoase devin visini, loveste vaza cu flori de pe noptiera, vaza spargandu-se!
-Ce ai patit ??
- Lasa-mă in pace !! Pleca in camera alăturată,lovind peretele. ..
Ce a patit oare ,merg la el sa-l calmez dar incearca să mă lovească, dar m-am ferit la timp,ce bine nu imi pot explica de ce reactioneaza asa , se poata dubios ,imi e putin teama dar nu o sa las teama asta sa ma impiedice..
Merg dupa el chiar dacă îmi este frică.. .Îl mângâi pentru al calma ..E foarte ciudat. ..Cred ca este supărat dr când s-a destrămat trupa...Îmi pare rău pentru el. ..
Dimineaţa, m-am trezit în braţele puternice ale ~carliontatului~ mă simţeam protejată. ...Îmi placea. ..Ce tot spun e un nesimtitcare a vrut sa mă rănească, nu cred ca (,)cu intenţie, nu ştiu ce aşa zic, am rămas acolo, mă simţeam în siguranţă.Uşa se aude deschizându-se uşor , cine putea fii ??Inima începu să-mi bată foarte repede ,respiraţia mi s-a îngreunat...Dacă era Brittany sau un hoţ gay , mai bine e un hoţ normal...
Intră uşor crezând că încă dorm.. .WTF, era Michel, ce puteam săi spun,cu el nu am vrut sa dorm niciodată, Omg, Omg...
Ne vede şi face o faţa ciudată.!!
-Nu e ceea ce crezi, hai sa mergem în sufragerie sa vorbim...
Ieşim din camera mea, mă gândeam la o miniciună plauzibilă...
-Nu e nevoie sa zici nimic ... Spune el pe un ton iritat şi plin de draci, nu vroia ca eu să-i văd dezamăgirea din ochii lui mari...Ai făcut destule....Încă vom mai fii împreună? ?...Spune el putin distras...
-Cum vrei tu. ..De tine depinde aspectul ăsta eu nu am pus suflet în asta, nu a însemnat nimic pentru mine... Să stii ca nu am facut nimic ..Spun eu, chiar nu mai voiam da fiu cu el..dar nu eram atât de nesimţita..Minteam ,mi-a placut in bratele lui Mr. Style ...Ia stai Harry are iubita, pe Anne...Ce naiba??
-Ok , dar va trebui aşa te înşel şi eu. ..să fim chit.. .
Nu voiam să mă însele chiar dacă nu mai ţinem la el, nu-mi plăcea ideea...
-Faci cum vrei , spun eu încercând da par tristă, nu eram deloc tristă....Cu cine o să mă înşeli?? Intreb eu curioasa , ochii lui ma privesc, analizăndu-mă
- Nu ştiu încă, văd, dar chiar nu te interesează, dacă te înşel??
Nu voiam să răspuns, îmi era frică de ceea ce putea urma. ..Se lasă o linişte înfricoşătoare... Nu mă mai priveşte deloc, uitându-se in jur
Harry ~POV~
Bri e o fată super ,e super drăguţă, simpatica,tupeistă a rămas cu mine si după ce era s-o lovesc....Are un zâmbet perfect, nişte ochii strălucitori şi părul îi pică genial pe umeri săi mici şi firavi , după ce m-am liniştit am mers la ea şi când am începul să o îmbrăţişeaz m-am simţit ca acasă, cu fetele în general am vrut doar să mă culc, doar atât ,dar cu ea e diferit ,chiar încep la ea, acum îmi pare foarte rău ca am făcut acel pariu cu Zayn ,pe de-o parte , dar pe cealaltă parte îmi pare bine, fără acest pariu, nu aş fii cunoscut-o... După ce mă trezesc observ ca Brittany nu era lângă mine, s-o fi supărat că am venit peste ea?? Cobor jos şi văd un băiat , încearcă s-o lovească, fără să mă gândesc i-am dat străinului un pumn, lăsându-l într-o baltă mică de sânge...
-Ce ai făcut mă întreabă era supărată. .
- Vroia să te lovească, nu puteam permită asta....
-Nu trebuia să intervii...îmi spune ea.. De ce dracu era aşa supărată ,nu am vrut decât să o ajut..
-Cine era tipu ăsta ??Întreb eu ,curiozitatea mă ~rodea~, nici nu ştiu de ce, nu s-a mai întâmplat, Never
-Iubitul meu ... Vocea ei revenise la normal avea o voce superbă,perfectă....
Va asteptati la asta ??Va rog sa ma anuntati daca gasiti greseli de ortografie , punctuatie sau exprimare !!....Rog toţi cititori acestei povesti sa voteze , daca le place cartea !!
CITEȘTI
Talk Dirty (Harry Styles - Fan Fiction )
FanfictionO fata de doar 17 ani ,fara parinti, ajunge in clasa cu misteriosul Harry Style... Ce se poate intampla atunci cand tu il placi si eu nu ?? Dar cand situatia se va inversa ??Prin cate incurcaturi vor trece?? Harry avea un trecut cu multe infractiuni...