Capitolul 7 - O noapte furtunoasa 1, Inceputul!

96 3 1
                                    

Heeeiii... Va multumeac pentru vizionari si pentru comentari , sunteti niste draguti!!!...La multi ani de ziua copiilor ,sa va distrati alaturi de prieteni (de prieteni adevarati )! Sper ca dupa ce ati citit capitolul anterior , ati scapat de prieteni falsi sau de cei ce se folosesc de voi sau macar i-ati descoperit,daca i-ati descoperit ,scapati de ei!! Va pup !! :-*:-*:-* O sa incerc sa integrez in aceasta poveste poze si videoclipuri cu One Direction (toti) sau doar cu anumiti membri , comentati sa vad daca merita efortul , spuneti si cu cine vreti sa fie imaginle !! Comentati pentru dedicatii !! Va iubesc !! Fanii mei numaru' unu :))=)):-*:-* Scuzati titlul dar alta idee nu am avut + se potriveste super bine cu capitolul !! :-*

The story continues !!

Brittany's ~POV~

Pot spune ca Hazza are niste maini ~SFINTE~ dupa mult timp , in care ne-am "jucat" , nu va ganditi la prostii !! Am niste sentimente foarte puternice pentru carliontatul ăsta, care...care e pe mine !!Il iubesc , nu am mai spus despre nici un alt baiat asta , nu am mai simtit asta , nu... nu am cuvinte , vreau sa ne departam.putin dar...dar nu am putut...

-Ma duc sa fac un dus !!

-Super , bebelusul meu , pot veni si eu ??!! Ce ?? a spus ca eu sunt bebelus nu cred , cum putut... O sa vada el..A spus ca vrea sa faca dus cu mine pervers , de 17 ani !!

-Bine... Normal ca poti sa stai aici , nu vom face dus impreuna !! Merg il sarut apoi il musc de gat ! M-am inrosit , ce proasta sunt nu trebuia sa fac asta lool, ups stai ca lol inseamna la o laba , nu , nu trebuia sa faca sta la ce m-am gandit , nu am putut rezista!!

-Si zici de sora ta ca e perversa ?? Rade pervers apoi isi musca buza inferioara si isi linge buzele,asta inseamna ca i-a placut ... OMGG,OMG...Si mie mi-a placut , are o limba catifelata si...nuu ,nuu .Am gresit si nu se va mai repeta!!

-Hmm...greseala mea ...Doar din vina ta , raule !! 

-Dar eu nu m-am suparat , chiar mi-a placut si stiu ca si tie ! Ma ia de talie si ma pune in pat , ma pune jos , se pune peste mine si .. ne-am sarutat. Are un corp superb , are patratele , ii le simt , fiind foarte apropiati imi pun iarasi picioarele in jurul abdomenului lui, a fost perfec , el e genial de bun..Nu ,nu am vrut sa spun asta ,dar asta e adevarul !!Se lasa 2 secunde mai greu pe mine , scot in gemat pervers

-Upss , de ce ai facut asta ?

-Tot eu am facut ?? Te superi ca un bebe mic si prostut !! spune el parand serios,dar probabil se gandea la ceva pervers...

-Bă nu sunt bebe , ce dracu nu intelegi spun eu deja iritata ! Ma ridic incercand sa ma duc la baie , cum vede ca ma ridic ma prinde de incheietura ma ia in brate si fuge cu mine la o masina , ma urca in locul pasagerului , porneste masina si plecam , nu stiu unde !!

-Unde plm mergem ??spun eu , cu teama in glas..

-Mrr , reo ...Ce te sperii , nu ti-as face rau niciodata !

Dupa asta drumul a fost destul de tacut ! Ce s-a intampat, Mr. ..rupe tacerea !

-Nu vreau sa te pierd , vreau sa fim mereu doar noi doi! A spus cuvantul "doar" foarte apasat..De ce ??

-Nici eu nu vreau sa te pierd , te iubesc prea mult..Cum adica doar noi doi ??... Ia stai el nu era cu Anne ?? ... Tu nu esti cu Anne ?

-E o curva !

-Si totusi ai fost cu ea..Dar pe bune acum , unde merg ? Spune eu acum , linistita , stiam ca nu vrea sa imi faca rau !!

-O sa vezi !Spune putin distras , probabil de la condus.

Ajungem in fata unui bloc , imens , foarte funny!

-Coboara ! Am ajuns ..Spune el ,cu buzele sale ,destul de increzator.Deschid portiere , nu asteapta sa pun piciorul jos (cred ca pentru a nu ma uda, afara ploua sau doar a vrut sa fie dragurt sau.... ) si ma ia in brate , era lucrat , muschii maini eraiu incordati , si ii simteam puerea..Pana la etajul 16-17-15, nu stiu exact ma carat in brate , sper sa nu fiu grea pentru el ,nu vreau sa ma creada grasa...Ne oprim la usa cu numarul 69!!

-Nu-mi spune ca aici stai tu ?? spun eu amuzata !!

-Pare incredibil ,dar aici stau!! ...Imi spune el ,ochii lui straluceau , isi cauta cheia , nu a gasit-o dar a gasit o alta metoda ,a spart usa , greseala mea , e prost!!In apartamentul enorm , mai era un baiat, Zayn , dar era grabit, cred ca iesea cu prieteni sau cu....Audry....Am iesit cu el si el avea iubita ?? Sunt proasta !! Cand ne- a vazut a facut o fata ciudata , si a zis "Pustoaia a inceput , pentru amandoi" Nu vrea sa stiu ce inseamna asta , faca as cauta explicatia in gura lui Harry , s-ar supara cineva ??

Vine ma pupa pe ambii obraji si pleaca !

-Cum adica , "Pustoaia a inceput pentru amandoi " intreb eub oarecum curioasa , bine eram foarte curioasa , ma manca curiozitatea !!

-Pai noi suntem mai...batuti in cap il intrerup eu , ca sa nu se supere a zis ca trebuie sa il sarut ,si am facut-o nu voiam sa fie suparat pe mine !! El continua apoi :Dap noi suntem mai cum zici tu , si asta insemna ca le-am parasit pe Anne si Amalia , sau cu maiba o cheama pe iubita lui , noi am zis "inceput" inloc de "sfarsit " pentru a induce lumea in eroare !!

Am zis , fie ca el si m-am dus sa-mi fac un dus , sper ca musculosul sa ma fii urmarit...sa nu ma fii urmarit , pe cine mint ??Vreau ca el sa ma vada dezbracata !! Imi doresc asa mult asta ,dar nu stiu de ce , vreau ca ochii sai caprui sa-mi vada p**** si sani mei mari!!

Cand imi faceam dus dorinta ,scuze cosmarul s-a indeplinit Harry a intrat peste mine !!

-Aveam nevoie la toaleta , pot intra ?spune el pe un ton pervers rau

-Ce nesimtit esti, ai intrat deja ..Ce ghinion , voiam sa zic ce noroc ca in cada era spuma , aceasta spuma imi acoperea , cand a vazut ca nu poate vedea nimic a facut o fata gen :Ce naspa , data viitoare ,ascund spumantele !

Se desface la pantaloni , are p*** mare , doamne cat e de mare ,cred ca are 20 cm ..Omg,omg ...Cum i-ar sta lui ,, Rex" ,Rex o sa-i numesc p*** in p**** mea ??

Va las in suspans ,pentru acest capitol am avut nevoie de Miha , ea m-a ajutat ,La multi ani , iarasi

Va rog sa imi spuneti daca am greseli de scriere sau exprimare, NU MA CHINUI SA RECITESC CAPITOLUL PENTRU A-L CORECTA ...Daca v-a placut acest capitol multumiti Mihaelei pentru idei, si mie pentru ca le-am "reprodus" (pus in practica )cum am putut..Nu va ganditi la prosti ! Va pup ..cititi in continuare pentru a vedea daca vor face ceva interesant in seara aceasta !!Am facut acest capitol mai mic , pentru copii mai mici si pentru ca nu orea mai am chef sa il continui , deasta acest capitol e in doua parti !!

Talk Dirty (Harry Styles - Fan Fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum