Salut...Ma plictiseam si m-am gandit ca ar trebui sa mai scriu!! Ce faceti ?? Eu joi si vineri am avut niste examene tampite care , nu se trec nicaieri si se dau numai de dragul de a fii date..naspa, naspa ..Tristete, dar hai sa trecem la lucruri importante:RELATII(din carte ) ...Urasc planurile !! Va puup :-*:-* Scuze ca nu am mai scris ....
Brittany's ~POV~
Harry e bun la pat, are curu bun , de fiecare data cand facem contact , sexual (asta s-a intamplat doar o data) sau contact normal, cand ma atinge doar.... Are p*** mare si vreau sa ma f** mereu cu el, sau nu, de ce sa mint... Mi-a placut sa fac dragoste cu el...Noi nu o sa facem niciodata s** , vreau sa facem dragoste ... Eeee facem si s** si dragoste ....Oricum stiu ca i -a placut sa o faca cu mine stiu sigur...
-Deci noi suntem impreuna sau ai vrut doar sa ma ai in pat?? Soun eu incercand sa il tachinez dar eram si eu putin curioasa de raspuns.... Ochii verzi nicioadata sa nu -i crezi,never.. Sincer eu chiar nu am cum sa nu-i rezist badboyului meu, ce bine suna , Harry meu <3:3:> .. Proprietate privata...Nu sunt o fata geloasa , poate sa faca ce vrea , adica poate sa stea si cu alte fete , doar sa nu faca nimic , defapt in cazul lui nu stiu cum as reactiona daca m -ar insela sau daca s-ar apropia mult de alta fata , nu mi s-a mai intampat sa ma indragostesc , cu adevarat!!
Ma musca de gand si imi spune , probabil pentru a ma tachina si el " Am vrut doar sa te am in pat ,atat "apoi un zambet pervers ii apare pe fata si ma saruta cu limba sa catifelata , saruta super bine !!
-Azi e luni trebuie sa mergem la scoala ...spun eu dezamagita
... :(( ce naspa , urascc scoala , strica niste momente perfecte in cuplul Briarry, asa se va numi cuplul nostru..Ce adorabil sunaa !! Imi place mult !
-Sau mai bine chiulim si mergem intr-un pub ..ce zici ?? spune el ,eu nu voiam sa chiulesc de la scoala , adica ... nu stiu de ce dar chiar vreau sa merg , suntem in primele saptamani si nu prea am fost , vreau sa vad profesori si profesoarele....E ciudat...
Merg pana acasa , Brianna vrea sa imi spuna ceva , probabil ceva neimportant ,ceva de genu : Unde ai fost ?? sau sa ma tina intr-o ,chiar nu aveam chef de ea dar o intrerup nepasandu-mi de orice ar vrea sa spuna.... Eu eram cu Hazza dupa mine ,a intrat in cameramea cu mine....
-Ma grabesc sa merg la scoala ... Ma imbrac intr-o rochie scurta si rosie , Harry privindu-mi soldurile, bine dezvoltate!!
-Vai vai tu , ce priveliste imi oferi!!spune el muscandu-si buza superioara putin !! omg e prea SEXYYY...Sexyy si cu p*** mare si cu curul bun , are un cur futabil ( expresie preluata de la niste prieteni, mersii ) ... nu am vrut sa spun asta , dar asa e ...Inca mai are niste zgarieturi le spate , unele mai apasate , probabil de cand mi-a provocat orgasmul...vai ce placere mi-a oferit in acea clipa am gemut , imo e rusine sa zic dar i-am gemut numele si atunci el zambise foarte pervers si satisfacut , nu cred ca de gandea ca am sa-i gem numele la primul orgasm , la prima partida!
Atunci m-am inrosit acoperindu-mi trupul cu rochia respectiva....Chiar daca nu voiam sa fac asta nu voiam sa par nici obsedata...
-Iti place privelistea... imi fac curaj si ma urc cu genunchii pe genunchi lui,sarutandu-l finut !!
Va las in suspans ... Mi -a fost lene sa scriu mai mult...Scuzati greselile de exprimare sau scriere ... Va pup :-***
Va urmaa !! :-******
CITEȘTI
Talk Dirty (Harry Styles - Fan Fiction )
FanfictionO fata de doar 17 ani ,fara parinti, ajunge in clasa cu misteriosul Harry Style... Ce se poate intampla atunci cand tu il placi si eu nu ?? Dar cand situatia se va inversa ??Prin cate incurcaturi vor trece?? Harry avea un trecut cu multe infractiuni...