Capitolul 4- Stupid Love

121 6 0
                                    

Bonjour !!.... Maine am test la franceza ,uff,ce limba nasoalaa...Acest capiol merita citit... E super... Va rog comentati ca sa stiu daca mai continui cu povestea ... Va pup :-*:-*

Dupa ce am ajuns acasa am intrat pe facebook si twitter sa vad noutatile.... Audry a postat : "Intr - o relatie cu Zayn Malik , nu va apropiati de el "... Ce fata posesiva imi place !!

Voiam sa le sun pe Prietenele mele cele mai bune, Elenor si Loriana, sa iesim si noi ca fetele cand aud soneria...Ma duc sa deschi....Este Zayn...

-Buna ,il salut nepasatoare... Ce cauti aici ??

- Salut , ca buna esti deja ! Spune el cu un zambet pervers pe fata...E foarte sexy , are un tricoul mulat prin care ii se vede pieptul... lucrat si niste pantaloni extra mulati... Ma priveste cu interes , are o privire satisfacuta...Eu eram imbracata cu o bluza foarte decoltata si in boxeri... La naiba ...

-Poti pleca... Spun eu, nevrand sa faca asta...Sper sa nu ma indragostesc de ochii lui ,ochii aceia stralucitori.. Am iubit... Am iubit!

-De ce ,iubitul nu are voie sa isi viziteze papusa ??

-Tu esti cu Audrey !Si nu suntem impreuna

- E cineva acasa ?? Nu ai de gand sa ma lasi sa intru?

-Nu este nimeni.. Dar nici de intrat ,nu intri !

-Haide mai vorbim ,nu cunoastem mai bine...

Nu a asteptat sa raspund ca a intrat ca un nesimtit in casa...Nu il puteam da afara , imi este drag si chiar imi doresc sa fim prieteni !

-Pe cat esti nascut? intreb eu curioasa ??

-Tu sa imi spui prima ...

- Nu tu sa imi spui, eu am intrebat prima!! Nu ma enerva sunt rea !

-Arr...Esti pissi sexy si rea!!

-Stiu ca sunt sexy ,dar sunt mai mult rea decat sexy..

-Mrr ,insemna ca esti cea mai rea persoana ...EVER !!

Atunci m-am enervat si l-am muscat de gat pentru a-i arata RAUTATEA mea...Muhahaha

-Au ,au spus el pervers, muscandu- si buza inferioara...Asta m-a durut ,animalule...Spune el pentru a ma tachina !

-Ti-am spus ca sunt rea ,te-am avertizat! Avea o piele fina ,dintii mei lasandu-i urme adanci au facut contact cu gadul lui...

- Asa ai de gand sa mergi la intalnirea noastra ?? Spune el lingandu-si buzele..

-Ce intalnire visezi?? Spun eu nedumerita...Nu am fost invitata la nici o intalnire, mai ales cu tine,DJ Malik!! Spun tot eu izbugnind in ras ... Nu vreau sa am o intalnire cu el, am iubit si ... si nu vreau să mă îndrăgostesc de ochii lui superbi... şi el are iubita ,una chiar posesiva ,ganditi- va ce imi va face daca ma apropii de Zayn.. Eu un baiat ~delicios~... I-as manca eu patratelele lui....Nu nu nu ... Gandesti gresit!

- Trebuie sa fim formali??..Tu +eu + restaurant+film+ce ne mai ~rezerva ~ seara ... E ok??

-Nu vreau ...Nu vreau sa complicam lucrurile , chiar nu imi doresc asta... Vreau sa fim doar prieteni ,frati!!

Atunci m -a imbratisat si a plecat dezamagit pana la usa...Imi pare rau de el ,tin la el ,dar nu vreau sa fiu cu el, dar daca iesi cu cineva nu trebuie neaparat sa fii cu el...

-Ma astepti?? Cred ca intr-o jumatate de ora voi fi gata!!

-Normal! Se apropie de mine pupandu -ma discret pe obraz !

Imi e sincer frica sa nu ma raneasca si sa nu-l ramesc,nu vreau sa ma indragostesc...

Zayn ~POV ~

E o fata super sexy si inteligenta,neah ... nu prea dar e super ok,

acum nu vreau sa o ranesc,daca va afla si Audry va fii rau de tot,

cateodata e doarte geloasa ,mult orea geloasa si mie imi e frica sa

nu ma indragostes de zambetul ei minunat...Se aude ceva pe scari, cred ca a venit .E ca o raza de soare , cand vine lumineaza totul in jur !! ...Zayn e un pariu,nu trebuie sa te indragoatesti

Gata si cu acest capitol.... Vreti sa stiti ce se va intampla la intalnire ... Follow my !!... :-*:-* & <3 &:3 & :<...Va pup si va iubesc!!!

Talk Dirty (Harry Styles - Fan Fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum