•6•

29 0 0
                                    

00:00
Hailey P.O.V:
      Nu pot sa dorm. Totimpul se intampla asta, la aceeasi ora ca intamplarea. Ma ridic incet din pat somnoroasa. Ma imbrac cu o bluza pe corp albastra inchis, si colatii mei negri, impreuna cu rujul meu negru. In sufragerie, James se uita la televizor. M-am strecurat langa el:
-Boo!

          James a sarit, cautandu-ma. M-am ridicat si acesta a oftat usurat:
-Credeam ca a mai venit cineva in casa.
-Nup, doar eu.spun cu un zambet.

James P.O.V:
          Acel zambet, acel zambet ma face sa imi pierd mintiile. Avea o gaura intre dintii din fata, care o facea sa arate si mai adorabil. Avea acel zambet viclean si plin de incredere.
-Cred ca va trebui sa te antrenez.spune.
-De ce?
-Ca sa nu mai fi luat ca un las fara sa lupti. Ti-ar fi de folos.
-Si cand ai vrea sa incepem?
-Pai, eu nu fac nimic acum.imi spune.
-Atunci hai sa incepem.spun cu un zambet.
        Ma ia de mana si ma duce la subsol. Totimpul cand ma ia de mana simt ca parul mi se ridica de pe ceafa, si rosesc. Ajungem in fata unei usi, cu o cartela. Acum observ ca avea cartela la gat intr-un lantisor, ascuns in bluza. In camera, se aflau arme pe pereti:bombe, cutite, pusti, gaz etc...
Langa aceea camera, se afla un ring ca la box. Am intrat amandoi in ring.

Hailey P.O.V:
-Loveste-ma.spun cu un zambet.
-Stai ce?
-Am zis loveste-ma. Stii, sa dai cu pumnul.
-Nu pot lovi o fata.
-"Nu pot lovi o fata".il imit. De ce nu?
-Ca nu pot.
-Ok, James, scuze sa iti spun asta, dar sunt de o mie de ori mai buna decat tine. Pe bune. Deci, ori ma lovesti, ori te lovesc eu in locul unde nu ajunge soarele.

         Se uita speriat la mine, incercand sa dea un pumn in stomac. Merge prea incet, asa ca atunci cand era pe cale sa dea in mine, i-am prins mana si l-am dat peste cap. Se uita confuz la mine:
-Prea incet. Haide.

            De data asta m-a apucat de picior. Am cazut amandoi, eu sub el. Ma uit in ochii sai verzi adanc. Ce imi faci James?

James P.O.V:
          Ne uitam unul la altul. Ochii ei erau cei mai frumosi, de o culoare neagra asa de adanca. De parca nu mai era nimic in ei. Ce imi faci Hailey?
Hailey P.O.V:
           Nu puteam sa ma misc, eram paralizata. James a inceput sa coboare mai jos, uitandu-se la buzele mele. O parte din mine voia sa se ridice, dar cealalta voia sa guste acele buze. Fix cand era sa ne sarutam, Violet intra brusc pe usa.
-Ce se intampla aici?spune cu un zambet.
 
           Ma ridic rapid.
-Um, nimic. Il antrenam.
-La ce?spune Violet cu un zambet mai larg.
-La...box. Da. Am cazut din greseala amandoi. Um, te las sa te mai uiti pe la gatul lui, eu ma duc sa mai dau o tura.

James P.O.V:
       Dupa ce pleaca Hailey rapid, am iesit din ring. Nu puteam sa ma opresc din zambit. Si nici Violet.
-Cum dracului ai reusit?ma intreaba.
-Pai am apucat-o de picior cand ne luptam si am cazut peste ea.ii spun.
-Era sa va sarutati?
-Probabil, daca nu intrai.ii spun.
-Scuze, aveam nevoie sa ma mai uit la gatul tau.

          Am urcat amandoi, asezandu-ne pe canapea.
-Violet?
-Hm?spune uitandu-se la rana mea.
-Cati ani aveti?
-A, amandoua avem 17 ani. Hailey implineste 18 peste 2 saptamani si eu peste 3 luni.
-Si ii faci o petrecere?
-Hailey uraste petrecerile.
-De ce?

          Violet se uita la mine cateva secunde. Ofteaza si spune:
-O sa-ti spun doar o particica din trecutul ei intunecat. Sa spunem doar ca ea trebuia sa aiba o sora geamana. Cand s-a nascut, sora ei a murit, si Hailey deabea a reusit sa se nasca. Nu ii place sa isi sarbatoreasca ziua deoarece atunci ar trebui si sora ei sa fie cu ea.

           Stiam ca asta nu era tot. Doar o mica parte. Dar ceva ma impingea sa aflu tot trecutul ei.

Hailey P.O.V:

         Ce faci Hailey? Of, tata, acum as  fi avut nevoie de tine. Imi e dor de tine. Nu vreau sa recunosc ca simt ceva pentru James. Nu vreau sa il ranesc.

FLASHBACK:
7 ani
-Mami, unde este tati?
       Mama statea la masa, cu 2 sticle goale de bere langa ea. Se uita la mine cu dispret.
-Crezi ca stiu? Dute la tine in camera urat-o!
         Fug cu lacrimi in ochii la mine in camera.

13 ani
    Nu o mai suport. Vreau sa plec, departe de acest loc fara iubire. Ma intreb daca o amenint cu cutitul ma va lasa sa plec.

End of Flashback

         Greseala. Asta am fost numita toata viata mea. O greseala. Nu ar trebui sa traiesc. Dar nu vreau sa ii dau satisfactie mamei mele. Mama mea era beata in fiecare zi .Nici macar mama nu o pot numi. Imi intorc motorul pornind acasa.
          Acasa, Violet statea langa James, cu un prosop cu gheata peste gatul lui.
-Hei, te-ai intors!imi spune.
-Cum mai este rana?intreb.
-Este bine. Dupa 1 saptamana o sa-i treaca.
-Ok, ma duc pana la mine in camera.

         Urc scarile, pana in camera mea. Ma asez la birou, si incep sa desenez. Desenatul este cea ce ma face sa imi fac trecutul in ceva frumos. In fiecare zi, o noua zi este pictata. Pana mi se duce trecutul, pana sunt eliberata, pana sa mi-l accept. Nu pot sa il schimb....

InsaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum