Haberi aldığımız an ne hissedeceğimi bilemedim. Henüz açıklanması gereken ciddi bir ilişkimiz olduğunu sanmıyordum ve sırf birkaç yerde bulunduk diye magazin sitelerinde yer almamıza inanamıyordum. Umarım Yoongi'nin başına sıkıntı açmamışımdır. Yoongi haberi aldığından bana bunun büyük bir sorun olmadığını, şirketiyle görüşmesi gerektiğini söylemişti ancak yine de endişelenmekten kendimi alamıyordum.
Eve girdiğimde mailime gelen ödevlerimi yapmaya karar verdim çünkü düşündükçe daha kötü hissedecektim. Bir saat, iki saat derken saatler geçse de çalıştığımdan da bir şey anlamıyordum.
Yoongi:
Bununla ilgili yarın resmi bir açıklama gelecek, endişelenme.Jennie:
Pekala, denerim... Nasılsın?Yoongi:
İyiyim; sadece çocuklara karşı suçluluk duyuyorum. Ama pişman değilim...♡Jennie:
Umarım çok fazla sorun yaşamadan bunu çözebilirsiniz, sevgilim.Yazdığım son kelimenin gerginliği çöktü üstüme; ona ilk defa bu şekilde hitap ediyordum ve ah... Bilmiyorum; kalbimi hissetmiyorum. Şu durumdayken bu şekilde düşünmem ne derece doğru olur; emin değilim...
Yoongi:
Fazla sorun olacağını düşünmüyorum; BTS olarak en tatlı, en anlayışlı fan kitlesine A.R.M.Y.'a sahibiz. O yüzden lütfen kendini strese sokma. Her şey çözülecek aşkım.Son kelimeyi okuduğumda kalbimin yerinden fırladığını sandım. Ağlayacak gibi hissediyordum. Ciddi ciddi sevdiğim çocukla beraberdim ve o benden hoşlanıyordu.
Jennie:
Teşekkür ederim; endişelerim kayboldu gitti sayende♡. İyi geceler bi'tanem.Yoongi:
İyi geceler güzelim♡.Bu sevimli konuşmalara asla inanamayacağım galiba. Tekrar tekrar okuyup yatağımın üstünde tepiniyordum.
Ertesi sabah uyandığımda olanların merakından bir haber sitesinde dolaşıyordum ve karşıma çıkan ilk haber;
BigHit BTS üyesi Yoongi'nin ilişkisiyle ilgili iddialara yanıt verdi!
BTS üyesi Yoongi geçtiğimiz gün bir kızla görüntülenmişti. Genç şarkıcının o kızla bir ilişkisi olup olmadığı merak konusuydu.
Bugün ise BTS'in şirketi BigHit bu konuya bir açıklama getirdi ve Yoongi'nin henüz yeni başlayan bir ilişkisi olduğunu onayladı.***
Bu hikayeyi 2017 sonunda yazmaya başlayıp sonrasında arşivlemiştim... Şimdiyse bu hikayeye döndüm ve onları çok özlediğimi yeni farkettim ♡
Aslında BigHit'e ilişkiyi reddettirmeyi düşünüyordum ancak kıyamadım çocuklarımın ayrılık yaşamasına...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without You #Yoonnie
Fanfiction#3Yoonnie #18Blackpink "Sen bir idolsün ve ben senin idol haline de, öncesine de çok aşığım."