BTS - Tomorrow
***
2 Yıl Sonra
Yoongi'yle güzel giden bir ilişkimiz vardı; onu her geçen gün daha fazla sevdiğimi hissediyordum. Asla onunla olamayacağımı ve mutsuz olacağımı düşünmüştüm ona ilk aşık olduğum zamanlarda. Şimdiyse o benimleydi ve bana sevildiğimi hissettiren kişiydi.
Şimdiyse onun yanına gidiyorum; onu görmeden bir saatim bile geçse üzülüyordum ve hep onun yanında olmak istiyordum. İlk tanıştığımızda olan kaza aklıma gelip hâlâ içimi yakıyordu. Yoongi'nin beni çağırdığı yere doğru ilerledim; sessiz ve sakin bir mekandı. Tam olarak yıldızların en güzel görebileceğimiz yerdi burası. Sessizlikten sadece alanı bizim için kapattırdığını düşünmüştüm oysa ki daha fazlası varmış.
Yoongi yanıma geldi ve elimi tuttu. Kalbimin o an duracağını düşündüm çünkü diğer elinde de yüzük kutusu tutuyordu. Yüzük kutusunun kapağını açtı ve "Onca zaman beni bekledin ve ben... Seni hak edecek ne yaptığımı bilmiyorum ve artık senden tek bir an bile ayrı kalmak istemiyorum sevgilim. Ruhumu tamamladın ve beni biz yaptın. Benimle ömrünü geçirmeye var mısın?" dedi. "Evet, evet." diye ona sarıldım; mutluluktan ağlıyordum.
***
Yıllardır birçok hikaye yazdım ama hiçbirinde final bölümüne kadar gelememiştim ve... Bu çok güzel bir his. Aslında bu hikayeye daha çok yazma istediğim şey vardı ama eğer onları eklersem karmakarışık olacaktı ve bu şekliyle çok içime sindi :')
600 okunmayla hikayeyi bitiriyorum; okuyan herkese teşekkür ederim♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without You #Yoonnie
Fanfiction#3Yoonnie #18Blackpink "Sen bir idolsün ve ben senin idol haline de, öncesine de çok aşığım."