E sfarsit de octombrie. Clubul e plin, e seara de Halloween. Eu si celalalte dansatare ne-am costumat, gata de inca o seara de munca. Nu este ironic cum am primit un costum care duce cu gandul la o mireasa, insa eu ma feresc de angajamente ca Dracu de tamaie? Ha.
Avusesem o zi grea. Am mers cu mama la control si pe bunic a trebuit sa il duca la inca o sedinta de chimioterapie. Nu prea am dormit si nu sunt asa odihnita dupa noaptea trecuta. Anyway, imi iau un zambet fals si ies pe cuburile inalte, dansand cum imi dicta muzica clubului.Dansam toata noaptea, facand pe rand pauze de cate jumatate de ora. La 6 a.m eram in cabina si ma schimbam. Unii dintre colegi erau gata si imi strigau cate un "Pa". M-am schimbat in hainele mele obisnuite de zi cu zi, care nu erau prea wow, pentru ca investeam mult in sanatatea alor mei, nu in fashion.
- Printi, te duc acasa?
Cico e tipul de la bar. L-am poreclit asa dupa meseria lui. Sta aproape de cartierul meu si din ce a strans in ultimul an si-a cumparat o masina la mana a doua de care e foarte mandru. Ne duce pe toti cum ii e drumul si o face cu drag. E mai mic decat mine cu 2 ani, mi-e ca fratele pe care nu l-am avut niciodata si vorbim mereu deschis despre orice.
-Da love, termin in cateva minute si vin!
Ajunsa acasa am adormit in cateva minute. Aveam picioarele umflate si ochii rosii. Mama si bunicul sunt la cafea de obicei cand ajung eu acasa, in jurul orei 7 a.m. Mereu am grija sa intru in casa vesela, ca si cum iubesc ceea ce fac. Chiar daca..
Cand m-am trezit, era 16:30. M-am uitat la telefon. Apeluri,mesaje, Facebook, Instagram, Whatsapp. Totul e verificat. Ma ridic si merg in sufragerie.
-Faci o cafea asa buna cum stii doar tu mămiții?
M-am asezat langa ea in canapea si am luat-o de dupa gat. Cafelele cu ea sunt cele mai frumoase. De ce nu ne tine Dumnezeu parintii eterni? Gandul imi e spart de soneria telefonului. Nu aveam numarul in agenda.
-Alo.
-Dulceata , sunt Mario.*Long story, short* Mario este un client al clubului care o arde in foarte multi bani. E milionar si se ocupa cu chestii dubioase, insa i-a placut de mine de cand m-a vazut, si de atunci am avut doar de castigat de pe urma lui. Imi da bani, mai imi cumpara cate ceva, si tot ce facem e sa ne-o tragem ocazional. Suna ca si cum nu ar fi mare lucru, stiu. Pentru mine nu e.
-Baby, iti schimbi atat de des numarul. Ce faci?
-Am fost plecat din tara cu afaceri. Doar ce am aterizat in Bucuresti acum 20 de minute. O sa trimit soferul dupa tine in 2 ore asa. Esti acasa?
-Da, sunt. D-abea astept sa te vad..
Mi-am pus o voce pisicoasa. Stiti vocea aia de femeie hoata care vrea ceva. Adevarul e ca nu imi era deloc dor de el. Nu e vreun libidinos, e chiar un barbat frumusel, doar ca e rece, distant, arogant, priveste saracii cu dispret.
-Si eu frumusete. Ia-ti ceva rosu pe dedesubt. Te las, inchid ca am alt apel.
Am baut repede cafeaua, am facut baie, mi-am imbracat corpul in crema mea preferata cu aroma de migdale. Parul brunet mi l-am uscat si mi l-am facut bucle lejere. E destul de lung si asa il mai scurtez putin. Mi-am luat un body rosu din dantela, care imi facea sanii perfecti. Mi-am tras o pereche de blugi si un hanorac pe deasupra. Sport!
Am pupat-o pe mama si am coborat. In fata blocului, un Mercedes AMG matt, ma astepta. Am urcat in spate.
-Octav ce faci? Totul bine?
Eram o fire sociabila. De asta vorbeam cu toata lumea. Cu soferul m-am plimbat deja de cateva ori si stiu despre el. Stiu ca are doi baieti, unul are ceva probleme cu nevasta-sa. Octav e batran, are undeva la 60 de ani. Dar e placut la vorba, nu ca un taximetrist frustrat.
Cand am ajuns la resedinta, Mario era intr-un halat negru, in sufragerie. Doar ce deschisese o sticla de sampanie si voia sa puna in pahare in momentul in care am intrat in camera. M-am dus spre el in fuga si i-am sarit in brate incolacindu-mi picioarele in jurul taliei lui. Sarutandu-i gatul.
-Ti-era dor de mine frumusete?
-Dor mare!Si-a coborat mainile pe fesele mele si m-a asezat pe o masa, sarutandu-ma. Mi-a bagat mana in par, la ceafa, lasandu-mi capul pe spate. Se uita in ochii mei.
-Ce ai pe dedesubt?
-Ce vrei tu sa am.
-Bem un pahar si rup hainele astea de pe tine. La propriu. Nu-ti face griji, cumparam altele.Mana lui era tot in parul meu si ma privea de sus.
-Cand esti ascultatoare, iti dau ce vrei tu.
Mhm. Stiu sa joc teatru si ma pricep sa sucesc mintile barbatilor prin prisma muncii mele. Pentru ca nu ma implic emotional si pentru ca imi urmaresc interesul. Nu am iubit si nici nu cred ca o sa o fac vreodata. Imaginati-va doar, daca doamne fereste raman fara bunicul sau fara mama, o sa fiu si mai goala pe interior. Intotdeauna o sa fiu o materialista. Altii imi zic tarfa cu pretentii. Well.. I don't give a shit. Doar lui Dumneze o sa ii dau socoteala. Pe lumea cealalta. Si sper ca intr-un viitor foarte indepartat.
CITEȘTI
HeartLess
General FictionAm sa editez aceasta poveste si o voi continua acum, dupa un an si ceva! Am pierdut datele acestui cont si doar ce le-am recuperat! La 22 de ani ai sai, Joy este nevoita deja sa isi intretina familia. Mama si bunicul pe care ii iubeste enorm sunt bo...