Octav m-a lasat la club in jurul orei 21:00. Mi-am aranjat parul si m-am ocupat de make-up. Mi-am luat o tinuta verde si am iesit la dans. La una din mesele VIP din fata mea era Robert. E un tip la 25 de ani, bogat, frumos, inconjurat mereu de fete frumoase. Intr-o dimineata s-a oferit sa ma duca acasa, dar am ajuns intr-o camera de hotel. La fel ca si Mario, m-a ajutat financiar de cateva ori. Cu sume frumusele. Ii fac cu ochiul de sus si el imi face un semn din aratator. Semnul universal de "ne vedem mai incolo"La sfarsit, Robert era atat de beat incat se tinea cu greu pe picioare. Avea o camasa alba de la Armani desfacuta la 3 nasturi de sus. Tatuajul de pe piept i se vedea perfect. Patronul este prieten bun cu el si venind in club de peste 5 ani se intelege bine cu toti angajatii. Din ce mi-a spus Cico, mai acum un an, a ars-o cu Ileana (o colega de a mea, tot dansatoare) vreo 6 luni. Dar tot cam ascuns. Nu se afisau asa oriunde, insa in club se purtau ca un cuplu, mai ales dupa ce bea cateva pahare. Nu i-am spus Ileanei de mica mea legatura cu el. Desi e logodita acum cu un tip, mi e teama ca as isca inutil discutii intre noi.
Robert a venit razand in cabina mea. Era un om beat, dar o prezenta placuta, amuzanta. Nu un betiv din ala enervant. Mai eram doar eu, bineinteles. Eu ma misc mai incet ca sa pot pleca cu Cico.
- Pisicuta meaa, felina meaa!
Radeam amandoi cu pofta. Picioarele l-au lasat si s-a asezat pe canapeaua din camera de schimb. M-am dus si m-am asezat in poala lui.
- Robert, as avea si eu nevoie de un imprumut.
*Imprumut* era termenul general. Toti stiam ca nu ii mai dau inapoi.
- Cat? Spune-mi cat vrei dulceata
- Cam 800€.
- Iti dau 1000. Dar fa-o cu mine aici pe canapeaua asta.
- Credeam ca nu mai zici.
Ma gandeam ca e un nebun. I-am zis sa ma astepte putin, ca ma intorc repede. M-am dus la Cico si i-am povestit. Stergea nista pahare si avea tot felul de expresii ale fetei.
- Printi, pentru 1000€ m-as duce eu in locul tau.
Am ras apoi am mai stat cateva minute in liniste.
- Hai mandruto du-te! Eu plec acasa dar tu ai drumul asigurat.
- Te pupacesc, ne vedem diseara!
De fapt tot ce am facut a fost sa trag de timp, fiindca eram sigura ca a adormit pe canapeaua aia. Cand m-am intors in camera, era exact cum ma asteptam. Adormit. M-am schimbat in hainele mele, cele cu care plecasem la Mario pe zi. M-am dus in fata clubului unde era masina si soferul lui Robert. I-am batut in geam. Si el ma stia.
- Joy! Cum te ajut?
- Vino te rog sa il cari tu pe Robert la masina.
Asa a facut. Am plecat impreuna la el. Am dormit acolo peste noapte, deoarece inca nu imi daduse banii.
Cand s-a trezit de dimineata suferea de o mahmureala grava. Stiam ca asta o sa urmeze..
- Ia din sertarul asta de langa mine 1000€. Nu mai sunt bun de nimic, sper ca nu te dezamagesc. Mi-e rau, ma doare capul. Cand cobori spune-i aleia de la bucatarie sa imi pregateasca ceva pentru mahmureala asta.Am zambit. Evident ca imi da banii si ma si expediaza. Doar nu suntem un cuplu sa petrecem ziua impreuna. Am luat banii si m-am dus acasa cu un taxi. Mama era obisnuita cu mine sa vin la orice ora. Eram oarecum odihnita chiar daca dormisem doar 4-5 ore. Am petrecut ziua cu mana. Am dereticit prin casa, am mai ras de amintirile noastre.
La un moment dat m-a prins de mana in timp ce ne uitam pe niste poze cu mine mica.
- Joy, de ce nu iti faci si tu o relatie linistita cu un baiat?
- Mama, iar incepi?
- Iubita mea frumoasa, nimeni nu-i etern pe pamantul asta. Si daca lucrurile se desfasoara firesc, cum s-a lasat randuiala Domnului, o sa plec de pe lumea asta inaintea ta. N-as avea liniste sa te stiu ramasa aici, a nimanui. Niciun suflet cald care sa te mangaie si sa te dezmierde, cum o fac eu din ziua in care te-am nascut. Sa te tina ca pe ochii din cap si sa traiesti zilnic in iubire.
Am inghitit in sec. Suna atat de frumos, dar ma simt incapabila sa ii spun mamei ca nu cred ca se va intampla vreodata. Ea isi doreste ce e mai bun pentru mine, iar eu nu o pot contrazice acum.
- Mama, o sa vina si vremea aia. Dar mai e timp.
- Timpul pentru oameni delasatori. Cine e hotarat isi ia dorintele si deciziile in piept si isi face norocul cu mana lui. Stii ceva? Te vad atat de nehotarata ca ma scoti din minti. Promite-mi. Acum te rog sa imi promiti ca daca eu mor tu te dedici unui singur barbat.
- Doamne nu mori si nu iti pot promite, fiindca stii si tu cum e viata. Niciodata vorba de acasa nu se potriveste cu tocmeala din targ. O sa fiu fericita mama! O sa vezi.
Am pupat-o pe mana si m-am dus in dormitor. Am plans acolo cateva zeci de minute si m-am intrebat iar ce e de viata mea.In seara aia nu am fost prea buna de munca. Nu reuseam sa ies din starea proasta. Spre dimineata, pe la 4 a.m mi-a spus o tipa ca ma cheama Catalin in birou. Catalin era patronul clubului. Stiam ca o sa imi spuna acum ca nu par suficient de expresiva si ca nu ma plateste sa vin cu problemele de acasa aici. Cand am intrat mi-a spus sa iau un loc.
- Joy, ma bucur sa vad ca te-ai acomodat aici. Iti place ce faci?
- Imi place da. M-a ajutat si colectivul. E super!
- Esti o frumusete si nu esti la fel de vulgara ca altele. Sunt sigura ca te-ai integra oriunde. Tocmai de aia vreau sa te rog ceva. M-am asociat cu un strain in afacerea asta si am mai cumparat un club in zona mai buna a orasului. Am gasit 3 fete noi, insa am nevoie si de tine sa te duci acolo. Sa duci ceva de aici acolo. Te asigur ca acolo vei avea clienti si mai buni si o sa vezi diferentele.
- Nu stiu.. Ma enerveaza mereu schimbarile dar, de ce nu? Cand ar trebui sa merg acolo?
- Maine. E sambata si stii ca e full peste tot in oras, mai ales la o deschidere de locatie. As vrea sa le coordonezi tu pe alea 3. Sa te ocupi putin de organizare sa fie ca aici. Ce zici?
- Da, se face!
Am ras amandoi si mi-am primit si salariul tot atunci. Am mers si le-am povestit fetelor si lui Cico. Imi parea rau de ce las aici. Am avut colegi de milioane. Dar speram sa ma intorc candva, curand.
CITEȘTI
HeartLess
General FictionAm sa editez aceasta poveste si o voi continua acum, dupa un an si ceva! Am pierdut datele acestui cont si doar ce le-am recuperat! La 22 de ani ai sai, Joy este nevoita deja sa isi intretina familia. Mama si bunicul pe care ii iubeste enorm sunt bo...