Velvet

37 1 0
                                    




Timpul a trecut repede peste noi fara schimbari majore. In ultima perioada, una din tipele noi, angajata ca animatoare, incepuse sa dea directive si sa se ia de restul fetelor. Fara motiv. O ardea foarte "bossie" pentru o neica nimeni, iar asta nu e ceva ce eu tolerez. Nu pentru ca as fi fost eu responsabila de animatoare si ma credeam eu miezul, ci pur si simplu- atata timp cat nu primesc bani de la tine sa fac un lucru, o sa il fac cand o sa inghete Iadul. Regula de viata.

Intr-una din seri, pe cand imi alegeam linistita tinuta pentru seara aia, respectia Alexandra, cum o si cheama, a venit la mine si cu un ton deloc placut mi-a spus sa imi aleg alte haine

-Poftim? Ma cam faci sa rad

-As putea sa te fac sa plangi daca as vrea draguto. Dar credeam ca ma intelegi cu vorba buna.

-Bă, dă-l dracu? Chiar asa periculoasa esti tu? Hai sa clarificam. Cat sunt angajata aici, fac exact cum stiu si cred eu. Nimeni nu mi-a reprosat nimic, niciodata. Poate iti merge cu altele, dar pentru mine aerele tale sunt fumate.

- Serios?.. Ia-ti ce vrei pe tine, tot la fel de ieftin arati.

Nu am avut nici timp sa reactionez. Sa imi bag mana in parul ei si sa o tarasc prin tot clubul poate. Pana raman cu ceva par si in mana. Dar am ramas blocata cu ochii mari, socata de tupeul ei. Pana m-am dezmeticit ,ea s-a intors si a plecat. Langa mine a venit Diana, cea cu care am stat in camera la Sinaia si probabil cea cu care legasem o prietenie chiar reusita.

-Joy, asa e cand ti-o tragi cu seful. Crezi ca esti sefa si tu.

-Poftim? Si-o arde cu Fabrizio?

Nu stiu daca puteam face ochii mai mari decat erau deja. Adica deja doua evenimente pe care nu le vedeam venind mi-au afectat suficient mimica fetei.

-Nu stiai? De vreo doua saptamani.  I-a prins si Mircea din bar o data. Se incinsesera pe un hol din asta.

Ce am facut? Mi-am luat un halat de satin peste lenjeria in care urma sa dansez si am plecat in picioarele goale sus, unde era biroul lui Fabrizio. Si am dat buzna ca o nesimtita ce sunt. Ca prin prisma a ce urma sa fac, ma pot numi doar nesimtita. Cand am intrat era la birou cu Tania, lucrand fiecare.

-Tania, esti draguta sa ma lasi putin singura cu SEFU'? Am pus un accent apasat pe acel "sefu" zicand-o zambind ironic.

Ca o asistena buna ce e, s-a uitat spre Fabrizio asteptand acordul lui, iar el i-a facut semn din cap sa iasa. S-a lasat pe spate in scaunul lui negru din piele, comod si se uita la mine, ridicand barbia. Parea ca se uita de sus. Mi-a faut un semn lejer din mana dreapta, semnul international de "care-i treaba?" A fost o explozie ce a urmat. Nu stiu. Frustrarile mele in legatura cu el, nervii pe faza cu Alexandra, faptul ca m-a atacat de cate ori a avut ocazia. Aproape ca tipam.

-Tu cand alegi sa ti-o tragi cu toate reginele astea neincoronate gandesti? Alexandra aia, si-a luat aere de sefa cu mine! Cu mine? Am venit aici si te-am ajutat cum am putut idiotule. Mi-am lasat acolo prietenii si oamenii cu care ma intelegeam bine!!! Puteam sa nu vin! Cand i-o tragi, probabil ca ii promiti si cacaturi din astea, ii dai sperante de ce? De viitoare iubita? Nevasta? "O sa fie clubul tau iubito!" Nu cu mine! Rupe-mi contractul! Mi-e scarba si de loc si de tine. Ma intorc la Catalin.

Era calm. Nu a tipat inapoi. S-a uitat la mine vreo 2 secunde si a continuat.

-Si? De ce crezi ca nu as vrea ceva serios cu ea? Esti superificiala Joy.

HeartLessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum