Betegségem

65 5 0
                                    

5.fejezet

Reggel még mindig Michael mellkasán feküdtem aki a hajamat piszkálta.
- Jó reggelt, szépség!-köszön és belepuszil hajamba.- Jobban érzed magad?
- Jó reggelt és igen!-válaszolom és felülök. Kinyújtózkodom és felàllok az ágyról. Végig éreztem magamon Michael tekintetét. Odamentem a szekrényemhez és kivettem belőle egy fekete fehérnemű szettet, egy kék farmert és egy fekete pólót amin egy piros AC/DC felirat volt. Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Felöltöztem és fogatmostam és megfésülködtem. Hirtelen megint éreztem azt a szörnyű görcsölést. Sikítva a földre rogytam. Hirtelen Michael berontott a fürdőbe. Letérdelt mellém.
- Kelly, jól vagy?-kérdezte mire sírva megráztam a fejem.- Fel tudsz állni?-kérdezte aggódva. Ismét megráztam a fejem. Éreztem, hogy ölbevesz miközben én még mindig hasamat szorítom. Letesz az ágyra és telefonomért nyúl tàrcsáz egy számot, majd tíz perc múlva jött egy orvos. Megvizsgált, majd kijelentette, hogy porfíria betegségem van.
- Mi az a porfíria?-kérdezte Michael
- A porfíria nagyon ritka betegség, ezért felismerése sokszor nehézségekbe ütközik. Lényege a hemoglobin felépítésének a zavarában rejlik. Bár a betegségre való hajlam örökletes, megjelenését a stressz, az alkohol és bizonyos gyógyszerek idézhetik elő az arra hajlamos embereknél. Melehet műttetni. Akarja, hogy kérjek önnek időpontot?-kérdezte az orvos mire csak bólintottam. Elköszönt, majd elment. Michael odahúzott magához, majd feltűrte a pólóm és hideg kezével kezdett el körkörös mozdulatokat leírni. Dudolgatni kezdett mire elaludtam...

Két különböző ember, ugyan az a lélekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang