POV. Πηνελόπη
Όπως έχω ήδη αναφέρει η ζωή εκτός από το 《πρόβλημα μου》δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο.
Μόνο τα κλασσικά ασήμαντα πράγματα για τα οποία μπορεί να ασχοληθεί ένα κορίτσι της ηλικίας μου.
Η ζωή μου δεν έχει νόημα είναι μόνο σπίτι, σχολείο, προπόνηση, φροντιστήριο και πάλι σπίτι. Άντε κάποιο Σαββατοκύριακο να πάω σε κάποιον γιατρό της ειδικότητας μου.
Είναι λυπηρό το να φοβάσαι τον ίδιο σου τον εαυτό. Να φοβάσαι μήπως έρθει πάλι αυτό που μπορεί να σου αλλάξει την ζωή μόνο με μία λέξη ή καλύτερα ένα όνομα.
Αυτό το όνομα μου έχει καταστρέψει την ζωή. Πλέον έχει φτάσει σε σημείο που να μην μπορώ να τι ελέγξω.
Στην αρχή μπορούσα να το αποφύγω, αλλά μόνο στην αρχή....
---------------------------------------------------------Πεμπτη 23/03/17
Σήμερα το πρωι μόλις ξύπνησα ένοιωθα κάτι το πρωτόγνωρο κάτι σαν να μου έλεγε πως αυτό ή όπως μου είχε πει ο γιατρός να το ονομάζω δεν θυμάμαι γιατί δεν δίνω βάση σε αυτά που λέει θα ερχόταν παλι σήμερα.Δεν μου άρεσει αυτό το αίσθημα γι'αυτό και προσπαθώ να μην το σκέφτομαι.
Μετά από τον mini διαλογισμό που είχα με τον εαυτό μου σηκώθηκα από το κρεβάτι και ετοιμάστηκα για το σχολείο έβαλα ένα άσπρο τζιν, μια κοντομάνικη κόκκινη, μια ζακέτα άσπρη και τα κόκκινα stan smith μου μιας και ο καιρός είναι αρκετα καλός. Όταν ετοιμάστηκα κατέβηκα στον κάτω όροφο όπου ο αδελφός μου έτρωγε το πρωινό του και πήγα να του μιλήσω.
Πη:Καλημέρα. Θα έρθεις μαζί μου ή θα πας με τους φίλους σου.
Πα:Καλημέρα sis θα έρθω μαζί αλλά θα έρθει ο Νίκος και ο Αχιλλέας μαζι μας.
Πη:Πωω έλα τώρα αφού ξέρεις ότι δεν τον παω καθόλου τον Νίκο.
Πα:Και εσύ ξέρεις οτι έχει φαει κόλλημα μα την Άννα για του το χαλάς.
Πη:Πφφφ
Ο Νίκος ειναι ο κολλητός του αδελφού μου και σε περίπτωση που αναρωτιέστε γιατί δεν τον συμπαθώ η αλήθεια είναι ότι δεν έχει κάνει κάτι το τραγικό απλά με εκνευρίζει το γεγονός οτι την πέφτει σε ότι ειναι θηλυκό και κινείται και όπως και στην Άννα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να την πληγώσει. Επίσης ο αδελφός μου ενώ είναι 19 παει ακόμη σχολείο αφού είχε μείνει μια φορά στην Β' Γυμνασίου από απουσίες όποτε τώρα είναι με τους άλλους δύο που πάνε κανονικά Γ' Λυκείου
ESTÁS LEYENDO
Double Life
Misterio / SuspensoPOV. Πηνελόπη Πάντα αναρωτιόμουν πως γίνεται να υπάρχει μέσα σε έναν άνθρωπο ένας άλλος. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου οι γονείς μου με τρέχουν από γιατρό σε γιατρό στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί κά...