~Part 4~

31 13 2
                                    

POV. Παρη

Γυρνώντας στο σπίτι με την αδερφή μου ο καθένας ήταν βυθισμένος στις σκέψεις του. Εκείνη ήταν ανήσυχη για αυτό που θα την περιμένει στο σπίτι. Όπως είπαν οι γονείς μας ήταν κάτι πολύ σημαντικό. Εγώ πάλι σκεφτόμουν κάτι που δεν θα έπρεπε...

《--Flashback--》

Σήμερα το πρωί την είδα που κοιτούσε προς το μέρος μας. Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω κοιτούσε ένα συγκεκριμένο άτομο και ήξερα ποιός ήταν αυτός. Φαινόταν λυπημένη σαν ένα επτάχρονο που του πέφτει το παγωτό κάτω.

Την βλέπω να μιλάει έντονα με τα κορίτσια και ξαφνικά άρχισε να τρέχει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Νομίζω έκλαιγε. Γιατί να κλαίει; Είναι πάντα η ψυχή της παρέας. Ποιός μπόρεσε να κανει αυτά τα όμορφα μάτια να κλαίει. Όπα τι είπα μόλις τώρα; ΕΓΩ που μπορώ να έχω οποία γκόμενα θέλω θα κοιτάξω αυτό το νιανιαρο; Ας γελάσω. Τότε γυρνάει ο Νίκος και μου λέει:

Νι:Τι φάση;

Ωχχ όχι με κατάλαβε.

Πα:Τι έγινε ρε μαλάκα;

Νι:Γιατί έφυγε αυτή τρέχοντας;

Πα:Που θες να ξέρω ρε. Μπορεί να έχει περίοδο.

Νι:Χαχα όντως. Ξέρεις ότι τα κορίτσια με περίοδο έχουν και τάσεις αυτοκτονίας;

Πα:Τι;;;

Τον ρώτησα ανήσυχος. Δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι μου έλεγε οτι έπρεπε να τρέξω πίσω της. Αν κάνει καμιά τρέλα πως θα ζήσω;

Πα:Πάω εγώ με περιμένει η Άντζελα.

Νι:Καλά να περάσεις.

Μου είπε κλείνοντας το μάτι. Που να ξερε τι πάω να κάνω...

Έψαξα στο σχολείο σε ολόκληρο το σχολείο μα δεν την βρήκα πουθενά. Ξαφνικά ενώ βρισκόμουν έξω από την αποθήκη του επιστάτη άκουσα αναφιλητά. Ήμουν σίγουρος ότι ήταν αυτή. Θα την αναγνώριζα όπου και αν βρισκόταν. Μπαίνοντας μέσα την είδα να είναι κουλουριασμενη στο κρύο πάτωμα της αποθήκης και να κλαίει. Μα γιατί κλαίει; Δεν άντεξα άλλο την πήρα στην αγκαλιά μου. Εκείνη φάνηκε να μην με κατάλαβε γιατί τραβήχτηκε αλλά μόλις κατάλαβε ότι είμαι εγώ ηρέμησε και αφέθηκε στα στιβαρά μου χέρια. Όταν πλέον είχε ηρεμήσει βρήκα την ευκαιρία και την ρώτησα.

Πα:Τι έχεις;
 
Της είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα γιατί όταν την έβλεπα να κλαίει ένοιωθα αδύναμος σαν να με κατέστρεφε.

Ιφ:Τίποτα.

Μου απάντησε απότομα. Μα γιατί μου μιλάει έτσι;Μάλλον δεν θέλει να την βλέπουμε έτσι.

Double LifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang