Misafirler

5.8K 191 30
                                    

Sabah olmuştu. Gözlerimi biraz aralayıverdim. Yusuf hala uyuyordu baya yorulduk ikimizde bende nedense hiç kalkmak istemiyordum. Yusufa dönerek ona sarıldım. Tabi o da uyandı hemen..

Günaydın canım.

Sanada canım..

Nasıl hissediyorsun kendini?

Dünkü geceden kalan yorgunluk hariç gayet iyim peki sen?

Bende aynı durum.

Anladım. Neyse ben kalkayım. Acıktık biz.

Ha bukre biz dedinde..

Evet?

Biz bebeğin cinsiyetine baktırmaya mı gitsek bugün?

Yusuf biz evli değiliz resmi olarak ben de düşündüm fakat bu durumda gitmek bizim için de iyi olmaz..

Peki canım o halde bugün hazırlan nikaha gideceğiz. Nasıl olsa artık 18 oldun nikah kabul olur.

Haklısın.. Tamam o halde kahvaltı yapalım çıkalım.

Tamam..

Ben dolaba yöneldim yusuf da banyoya girmişti. Kiraz renginde elbiseyi giydim. Süet Siyah Platform Topuklu Ayakkabılarımı da giydim. Hafif tonda biraz da makyaj yaptım. Elbise yakası tül olduğu için saçlarımı dağınık bir şekilde topladım. Evet hazırım..
Vay bu ne güzellik böyle..?

Nikah için iyi olmuşmuyum?

İyi mi! Bence süper gözüküyorsun bazen kendimi yanına yakıştıramıyorum bu kadar güzel olma...

Abartma sen gayet yakışıklısın.
Öylemi?

Evet başladım yine saçmalamaya yusuf da anlayınca alttan gülmeye başladı..

Şeyy ben aşağı ineyim nermin anneye de söyleyeyim.

Peki tamam bende hazırlanayım.

Tamam.

Yusufu odada bırakıp salona indim. Nermin anne de salonda oturmuş kendince birşeyler yapıyordu.

Günaydın nermin anne..

Günaydın.. Oov bugün de mi planınız var bakayım sizin..?

Aslında sizinle beraber gitmek istiyoruz. Benim aileme de söyleyeceğim.

Hmm neymiş bu kadar önemli olan.
Nermin anne dün 18 yaşıma girdim.

Evet yusuf bahsetmişti..

Bu yüzden artık nikah kıyabiliriz.

Çok iyi düşünmüşsünüz bende halim ağaya söyleyeyim beraber çıkalım ordan geçerken de annengili alırız.

Tamam nermin anne:)

Evet bugün nikah kıymaya gideceğiz. Heyecanlımıyım bilmiyorum ama yusuf benim için en iyisiydi annemin dediği gibi. O zamanlar belki de aklım bir karış havadaydı fakat bu annelik duygusu bambaşka bir şey gitgide de artıyor..

~BERDEL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin