Yusuf hazırlanıp yanıma gelmişti. Garip davranıyordu ama ben gerçekten yoruldum artık bu mehtaptan mehmetten yoruldum.
Yusuf
Efendim.
Bana böyle yapacaksan şimdiden gideyim yanından.
Tamam bukre bir şey yapmıyorum.
Yapıyorsun. Ben bebeğimizle ilgilenmek istiyorum artık ona güzel şeyler almak ikimizin de mutlu olmasını istiyorum artık.
Tamam canım. Bende artık öyle olmasını umuyorum. İkiniz benim en değerlimsiniz ne olursa olsun.
İyi o halde çıkalım.
Yusuf tamam dercesine başını salladı ve arabaya bindik merkeze doğru yol aldık.
Sessizdik bu bize hiç uymazken bu kadar sessizlik hoşuma gitmiyor.
Müzik dinleyelim mi?
Boşver bukre hava karanlık sıkıntı olmasın.
Peki o halde ben biraz uyuyacağım.
Tamam.
Gözlerim ağır ağır kapanmaya başladı gerçekten yorulduğumu hissedebiliyorum. Bebeğim sen iyi ol canım oğlum ben hiçbir şey istemem. Böyle düşünürken aniden uyuyuvermişim. Aradan baya uzun zaman geçmişki yusuf beni uyandırdığında gece 2.40 felandı. Direk otele yerleşmek zorunda kaldık. Sabaha kadar da kesintisiz uyumuştuk. Oda servisi sayesinde uyanmaya çalıştım.
Günaydın efendim. İkramımız olan yiyeceklerimiz.. güne iyi başlamanız dileğiyle afiyet olsun..
Teşekkür ederim efendim.
Oda servisi gittikten sonra yavaş yavaş yusufu da uyandırmaya çalıştım. Evet çalıştım çünkü uyanmıyordu.
Bukre ne istiyorsun
Uyanmanı.
Gece boyunca direksiyon salladım bırak da uyuyayım.
Tamam o halde uyu bari.
Ben yataktan kalkıp üzerime normal bir şeyler giydim. Mutfağa yönelip çok iyi bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Güne iyi başlamanın sırrı kahvaltıda..
Zeytin peynir yağ vs vs. Evet hazır oğlum sen de beğendin mi? Evet dediğini hisseder gibiyim. Yanlız çok fazla karnımı şişirdin ben kilo alırsam baban beni beğenmez ona göre.
Kendi kendime gülerken fırında börekleri unuttuğumu farkettim allahtan ki erken aldım yoksa hepsi yanacaktı. Neyseki gayet güzel gözüküyor.
Sofraya yerleştirdikten sonra yusufu uyandırmaya doğru yöneldim. Bende acıktım zaten artık uyanması lazım.
Yusuf.
Efendim.
Neden böylesin hala uyuyorsun.
Bukre rahatsızım başım ağırıyor sen git yap kahvaltını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BERDEL~
General Fiction17 yaşında Berdel uğruna evlendirilmiş bir kız Ve aynı şekilde 24 yaşında aynı berdele kurban gitmiş bir erkeğin aşk hikayesini anlatan bir roman. evet...dediğim gibi istenilmeyen bir evlilik bakın ne gibi olaylara sebebiyet vererek güzel bir hal al...