Topuklu ayakkabı ile boy oranını sabitleyebilirsiniz ki zaten boyca da uzunsunuz. Çok kötü durmadı bu nedenle.
Şuan bu kızı boğmak istiyordum belki de öldürmek. Zoraki bir evlilik onun başına gelse bu kadar konuşacakmıydı acaba.
Nermin hanım da hiç ses etmeden dinliyordu ve yavaşça bana bakıp başını sallıyordu.
Ayakkabı mağazası burada var mı?
Evet kendi özel tasarımlarımız var.
Özel tasarımmı dedi bana mı alacaktı. Ama neden bu kadar pahalı şeyleri alıyordular bana.
Dünde yusuf ile elbise bakarken ucuz olanları istemiyordu. Annesi de şimdi aynı şekilde. Daha fazla düşünürsem kafayı yiyeyeğim.
Bukre.
Efendim Nermin hanım.
Bana Nermin Anne diyebilirsin bu arada.
Peki.
Ben beğendim bu ikisini sence hangisi olsun.
Siz en iyisini bilirsiniz.
Sana sormamda bir sakınca olmaz diye yardım istiyorum sadece
Sol taraftaki daha güzel sanki
Bakmadan resmen sallıyordum.. Nermin hanım da anlıyordu tabi ama kararıma saygı duyup gelinliği ve dediğim ayakkabıyı almıştı. Küçük gerekli eşyalar da aldık.
En önemli şeyi unutuyordum az kalsın gelinim.
Neyi unuttuk ki
Gecelik ve bir kaç parça atlet takımı felan almayı.
Utanmıştım yine ne yapacaktım illaki denemem gerekecekti utanıyordum ama bir yerden de yusufun burada olmamasına seviniyordum. Ya onunla gitseydik almaya ne yapardım ben şuan zaten belki de yüzüm kıpkırmızı onun yanında yerin dibine girerdim.
Bukreee?
Efendim nermin anne?
İyi misin daldın da
Ah evet kusura bakmayın.
Yüzün kıpkırmızı olmuş. Utanmana gerek yok gelinim bizde geçtik bu yollardan bende senin yaşında evlendim halim ağa ile ile. O zamanlar da ağa da değildi yusuf gibi biriydi.
Ama babası vefat edince ağa oldu sonradan.
Anladım deyip konuyu kapatmak istiyordum evlenmek konusu aklıma geldikçe deliriyordum sanki.
İç çamaşırı satan bir mağazaya girdik nermin hanım ne beğeniyorsa elimi tutuşturup denenem için kabine gönderiyordu o gecelikten bu geceliğe giyip duruyordum.
10'a yakın almıştı sanki ne yapacaktım bunları giyemem ki hiçbirini ben.
Onlarla nasıl dolaşırım yusufun yanında tam bir rezillik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BERDEL~
Ficción General17 yaşında Berdel uğruna evlendirilmiş bir kız Ve aynı şekilde 24 yaşında aynı berdele kurban gitmiş bir erkeğin aşk hikayesini anlatan bir roman. evet...dediğim gibi istenilmeyen bir evlilik bakın ne gibi olaylara sebebiyet vererek güzel bir hal al...