Nermin Hanım öğreniyor

7.4K 239 41
                                    

Evet seni dinliyorum oğlum.

Ben anlatayım Nermin Hanım, fakat Halim ağa da burada olsa daha iyi olur.

Yusuf babanı çağır gelsin.

Tamam anne ben geliyorum.

Siz başlayın anlatmaya latif bey halim ağa da gelir birazdan.

Gelsin de öğrensin oğlunun nasıl bir iğrenç insan olduğunu.

Sen ne diyorsun gelin ne yapmış benim oğlum?!

Halim ağa hoşgeldiniz.

Sende hoşgeldin Latif. Ee dinliyorum.

Aslında önemli bir şey yok damadımız yusuf evin hizmetçisi mi ne varmış onunla konuşmuşlar sanırım.

Baba üstü kapalı anlatıyorsun.

Kızım sen sus bakayım.

Ben anlatayım halim ağa.

Gereksiz kız gelmişti bu nasıl bir cesaret ya! Yüzüne hiç bakmadan sırtımı ona döndüm. Yusufa da geldiğimden beri hiç bakmamıştım. Pislik adam!

Artık biri anlatabilir mi?

Ben siz bir haftalık gittiğiniz merkezde buradaydım. Biliyorsunuz. İşte o dönemde iken yusuf'a ilgi duymaya başladım. Biliyorum ne saçmalıyor diyeceksiniz ama gönlüme dur diyemedim. Onu sevdim. Aşık olduğumu söyledim. O sırada da bir delilik yapıp onu öptüm.

Yeter! Sen nasıl bir kızsın ya?

Nermin hanım lütfen dinleyin beni?

Ne dinleyeceğim ha! Evli bir adama hislerim duygularım var diyorsun.

Evet ne yapabilirim dur diyemedim kendime o anda da zaten bukre herşeyi gördü o evde yok biliyordum bizi öyle görünce de bu olaylar meydana geldi.

Nermin anne mehtaba iyi bir tokat atmıştı. Defol bu evden! Anneni de al pılınızı pırtını toplayın ve defolun evimden.

Ben giderim annemin bir suçu yok zaten bir daha gelmeyi düşünmüyorum.

Yok yok anneni al git artık sizi evimde görmek istemiyorum ve tekrarlamayacağım defolun!.

Halim ağa şaşırmış kalmıştı ne yapacağını şaşırmıştı. Ayşe de mutfak kapısının orada ağlıyordu iyi edepli bir kız yetiştirseydi fazlasıyla evin huzurunu kaçırmışlardı. Benim yuvamı da dağıttılar sağolsunlar.

Ayşe ve gereksiz kızı eşyalarını toplayıp evden gittiler.

Nermin anne de yanıma oturmuştu babam da artık gitmek için can atıyordu.

Artık geç oldu ben gitsem iyi olacak.

Peki Latif Allaha emanet ol.

~BERDEL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin