Arabaya binmek için hızlı adımlarla yürüyordum o da hala hiç bir şey söylememişti.
Arabaya binince sinirli olduğu oldukça belliydi.
Bu telefonu ben sana neden aldım acaba.!!?
Hangi telefonu.??
Evde bıraktığın telefonu.!!
Unutmuşum sürekli elimde dolandırmıyorum onu.!!
Bukre dolandıracaksın bundan sonra.!!
Bana emir mi veriyorsun.!?
Evet emir veriyorum!!
Ben seni dün merak ediyorum arıyorum hiç aramasam belki de daha iyi olacaktı ama ben sana böyle bir tepki vermedim. Ve senin ne yaptığın bile belli değilken ben annemgilden başka nereye gidebilirdim.?!!
Bukre bana bahane üretme hem ne yaptığım belli bile değil derken.?? Başka yerlerde mi dolanıyorum öyle bir şey mi ima etmeye çalışıyorsunp??..
hatta sen şimdi belki de şunu da düşünüyorsundur.
Neyi?
Başka bayanlarla olduğumu...???
Ne saçmalıyorsun sen ben onu ima etmedim. Ve kendi ağzınla bunu söylüyorsun şüphe etmem gerektiğini şuandan itibaren düşünmeye başladım.!
Bukre ne halin varsa gör.!! Ben sana nasıl olsa laf anlatamayacağım.!!
Ne halim varsa göreceğim merak etme sen!!. Ve arabayı durdur.!!
Ne oluyor yine.!
Gelmiyorum seninle!!
Bukre saçmalama beni de sinirletme.!
Durdur arabayı!!
Durdurmuyorum!
İyi bende inerim
Dur! Bukre tamam durduruyorum.!
Nereye gideceksin.?
Ne halim varsa görmeye sakın da gelme peşimden.!
Off bukre off yemin ediyorum canımdan bezdim ya.!!Tamam işte git canın normal hale gelsin.!! Ben senin canını daha fazla bedirmeyeyim!!
Bu arada da ağlamaya başlamıştım gözümden yaşlar akıyordu.
Bukre ben öyle demek istemedim...
Sakın yaklaşma bana!. Ve peşimden de gelme al bu telefonu da aramanı bile istemiyorum.!!
Bukre!?
Git!
Bukre yapma böyle...
Git diyorum sana ya git!!. Dinlenmek istiyorum senden uzak kalmak istiyorum biraz. Bende yoruldum çünkü. Biraz yanlız kalıp kendim geleceğim bu yüzden sen git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BERDEL~
Fiksi Umum17 yaşında Berdel uğruna evlendirilmiş bir kız Ve aynı şekilde 24 yaşında aynı berdele kurban gitmiş bir erkeğin aşk hikayesini anlatan bir roman. evet...dediğim gibi istenilmeyen bir evlilik bakın ne gibi olaylara sebebiyet vererek güzel bir hal al...