- FATA IN FATA CU DOCTORUL TOMAS -

16 2 2
                                    

.....ma apropii incet catre zgomotul din padure dar,un tipat isi face aparitia. Alerg din ce in ce mai repede. Incepe sa ploua din ce in ce mai tare.
-Auu! Ma prabusesc la pamant. O creanga mare a cazut peste piciorul meu. Incerc sa o dau la o parte.
- M-am taiat! Nu conteaza asta acum.
Alerg schiopatand dar incepe sa ma doara din ce in ce mai tare iar sangele aluneca pe picior.
- Inca putin, aproape am ajuns. Imi iau bluza si mi-o infasor in jurul ranii. Am ajuns. Un barbat rade puternic in timp ce o femeie cade la picioarele lui fiind impuscata cu un pistold mai mare si cam ciudat. Dar aceasta nu moare, cade la pamant transformandu-se intr-o creatura urata.
Eu: - Oare o fi un.....
Tomas: - Zombi! A mers, acum voi transforma pe toti in zombie si nimeni nu ma poate opri Hahahahaaaa!
Ma indrept repede spre casa.
- Sarah! Pe unde ai fost?
- .....Am mers sa imi conduc prietenii!
- Ce ai patit la picior? Aseazate pe canapea, esti uda!
Ma asez si ma invelesc cu o patura in timp ce mama ma verifica la picior.
- Ce ai patit? De unde ai rana asta? George, adu-mi trusa medicala.
- Dece? Sarah! Ce ai patit la picior?
- M-am zgariat ! Nu-i nimic grav!
-Auuu!
-Mama! L-am vazut pe doctorul Tomas in padure transfomand o femeie in zzzzzombie.
-Cummmm?
- Mama! Ajuta-ma sa imi stapanesc puterile!
- Nu! Trebuie sa ai grija de rana!
-Bine! Maine merg da?
-Mai vedem!
-Bine!
A doua zi ma simteam foarte.
- Mama nu ma mai doare piciorul.
- Vingo! Am gasit! Antidotul de care iti trebuie este Steaua Universului. Este unica in lume si o poti gasi pe Marte.Dar ai grija.....e destul de periculos. Ai nevoie de acest costum care te poate proteja si trebuie sa o gasesti in maxim 30 de minute!
- Bine, am inteles!

VA CONTINUA!

Sirra In ActiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum