SALVAREA

8 2 0
                                    

....Am intrat. Justin ma conduce dintr-o cameră întunecată dar cu o lumină în mijloc care licărea.
      - Justin, de când nu ați mai plătit lumina?
Jack rade in șoaptă.
      - Hahaa foarte amuzant!
Ii vad pe parintii stand pe niște scaune.
M-am speriat....tip:
   - Mama...tata....!
Alerg spre ei dar mă oprește un perete din sticla.
   - Nu te poți duce la ei acum....trebuie sa îmi cunoști tatăl!
Jack:- Omule, care e treabă ta până la urmă? Mai întâi o salvezi de tatăl tău...apoi ești împreună cu ea...i-ai răpit parintii iar acum vrei sa o omori?
Eu  - Jack...
Jus - Tăceți și veniți după mine!

L-am urmat. Dam de o camera cu un birou. Acolo ne aștepta Tomas.
T:.  - Te-am chemat doar pe tine! Ce caută asta aici?
      - E vreo problema ?
T.   - Justin! Ieși afară un pic...și ial și pe asta cu tine!
Jack- Te descurci Sara?
Eu.  - Da...nu e nicio problema!
Am rămas intre patru ochi...
T  -Ia loc...

Mă așez....suntem fata in fata. Tomas se ridică de pe scaun și se apropie de mine. Dintr-o apăsare de buton in fata mea apar părinții mei. Am incercat să mă ridic dar am simțit că eram lipita de scaun.
     - Da-mi drumul nebunule! Lasă-mă să mă duc la părinții mei!
    - Nununuu..tu stai aici....nu pleci nicăieri!
    - Psihopatiile! Ai înnebunit de tot? Am spus dă-mi drumul! Ajutorrrr!
    - Degeaba tipi...nimeni nu te poate auzi!
    - Omule....ești retardat?
    - Eu ? Ofofofff!
    - Care e planul tau de fapt?
    - Daca tot ai adus vorba de așa ceva....din cauza ta acum trebuia să am toata planeta la comanda mea! Trebuia să am o grămadă de zombi la degetul mic!
    - Zombi? Aaaa daaa...îmi amintesc...un lucru mai am să-ți spun.....TE-AM FACUT!! Hahaaa
    - Încetează! Tomas scoate un pistol din sertarul de la birou și mi-l pune la frunte.
    - Mi se pare mie sau ăla e un pistol de jucărie? Am văzut unul la fel.....la un copil de 3 ani!
  Îl aruncă din mână și scoate altul adevărat.
Mama deschide ochii....se dezleagă la mâini și se apropie încetișor pe la spatele lui Tomas facandu-mi semn să nu vorbesc.
   - Boss....eu zic sa iei ăla de la capul meu daca nu....
   - Daca nu ce?
   - Asta....
Mama mea ii da un picior in spate și îi zboară pistolul din mana și el cade lovindu-se cu capul de birou.

    O iau în brațe pe mama, îl dezlegam pe tata și deschidem ușa. Acolo era Jack.
  - Jack...ce s-a intamplat?
  - Pai....m-am certat un pic cu Justin!
Justin stătea întinsă pe jos.
  
  Am plecat acasă, am făcut curățenie iar eu mi-am luat rămas bun de la Jack.

A doua zi m-am trezit somnoroasa....am primit un mesaj de la cineva necunoscut...verific telefonul, acolo scria:
      ,, Hei...sunt tot eu....nu ai scăpat...ne vom mai revedea...incurand,,
   - Hai maaaaa....jur că mă obosit rău de tot.
Mă trântesc in pat și mai dorm treizeci de minute.
.......


     ** Acest capitol a fost cam scurt.....ce sa zic? Am avut treabă cu școala și am uitat să mai postez..nu cred că voi posta des doar o data la doua săptămâni sau o data pe saptamana cred că sâmbătă....capitolul următor va fi gata sâmbătă asta sau cea viitoare...cred că am lungit prea mult așa că vă spun paaaa...**
😍😋

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sirra In ActiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum