-BATALIA CU MONSTRII-

21 3 0
                                    

...daca nu stiti, va spun eu, eu l-am vazut pe Jack sarutand alta fata, prietena mea, Mary.Asa ca m-am despartit de el. Ds, nu am stat nici o secunda sa ma gandesc. Am venit acasa si m-am culcat.
.....sunt pregatita, am 100% incredere in mine, pot sa reusesc.
     - Sarah! Sarah! Trezeste-te Tomas incearca deja sa transforme locuitorii orasul  in zombie, daca pleci acum, vei putea gasi antidotul cat mai repede. Tine minte, acolo sunt monstrii si trebuie sa te intorci in 30 de minute ca daca nu, ramai fara aer.
     - Am inteles! Trebuie sa ma pregatesc. De acum incolo ma va chema Sirra!
Imi pun costumul si am pornit. Am zburat, nu prea a durat mult sa ajung. Am aterizat.
     -Iac! Ce sunt cu arataniile astea? Doamne, daca sa-r uita in oglinda, cred ca si ele ar lesina! Puuuu! Doamne iarta-ma!
    Am sunat-o pe mama de pe ceasul electonic, si i-am spus!
     -Mama! M-am intalnit cu nistie iaccc monstrii! Sunt scarbosi !
    -Aceia sunt gardienii florii, trebuie sa ii dobori!
    - Cum? Dar sunt urati, cleiosi, au cate 6 brate si 6 picioare daca le pot numi asa si se indreapta spre mine! Ahhhhhh!
    - Nu conteaza! Omoara-i!
    - Bine!!! Iax!
Da Doamne sa nu visez urat diseara, si va trebui sa imi fac dus dupa bataia asta.
Le-am dat cate o bucata la toti 10 creaturi, de aici, le-am facut un bine si lor, deoarece aveau o fata......
Am luat floarea si m-am indreptat spre casa. Pana sa ajung eu, era prea tarziu, Doctorul Tomas transformase deja jumatate din locuitorii orasului Grind in zombie. M-am dus spre casa luandu-i pe parintii mei in brate. Ma uit pe fereastra si ii vad pe prietenii mei si iubitul meu, transformati in creaturilealea oribile numite zombie.
      - Sarah! Am terminat de facut raza care transforma pe toti oamenii in ei insusi. Dar mai intai trebuie sa il opresti pe Doctor.
      - Bine, ma voi intoarce!
.....
    - Inca jumatate de oras si apoi tot pamantul, doar in zece minute, Grind imi va apartine! 
Muahahahaaa, spune Tomas razand.
Eu: - Dar azi sunt reduceri la moll de la ora 2 ! Vrei sa vii cu mine? Poate iti iei si tu niste haine mai cool asa, halatul ala s-a invechit de mult!
T:   - Tu cine mai iesti micuto?
Eu: - Inca nu ai auzit de mine? Vaivaivaiii! Nu numai ca esti in urma cu moda, dar si cu noutatile din oras! Mai uita-te si tu pe la televizor omule! Si sa stii ca am petrecut ceva timp cu niste monstri urati!
T:   - Aaaaa! Tu esti mucoasa aia de 15 ani care incearca sa ma doboare?Sia parca?
Eu: - Am 16 ani si eu sunt Sirra! Dar macar ceva ai retunut....ca te voi dobora!
Fac roata in aer aterizand langa el si ii arunc laserul din mana!
T:  - Nu ma va dobori nimeni din a distruge orasul! Mai ales o pustoaica ca tine!
Eu:- Pariu pe un suc?
     El incearca sa ia arma de pe jos dar eu o inghet cu suflatul meu de gheata.
T:    -Nuuuu! Ce ai facut? Te voi spune lui Lili!
Eu:  - Cine mai e Lili?
Se apropie un monstru gras si mare de mine care scuipa foc.
T:    - Ea e Lili!
Eu: -Serios? Asta e mai urata! * dece numai eu trebuie sa ma bat cu uratenii de astea? * ( Spun eu in soapta)
Eu:  - Ok! Tu ai vrut-o! Sa te vad!
Arunca cu foc in mine dar ma feresc facand un scut de gheata.
Waw asta e noua! Imi place!
Dintr-o data, nu mai puteam sa tin prea mult ace scut si mai aveam putin si ma lasam invinsa, pana ce, ca prin magie, ajung pe trotuar, in bratele unui baiat parca scos din basme.
     - Stai linistita! Ma ocup eu! Tu stai si odihneste-te! Imi spune el si la final imi zambeste. Pentru o secunda, nu imi puteam lua ochii de la zambetul lui si mai ales de la ochii aia albastrii. M-am indragostit. Ma gandeam doar la el in acel moment. La Jack nu ma-am mai uitat niciodata asa l-am privit pe acel baiat!
    - Gata mi-am revenit! Il vad pe acel baiat la pamant. Ma indrept spre el, il ridic incet si il duc la mine acasa!
    - Mama! S-a livit la cap! Ajuata-l pe el asa cum m-a ajutat si el pe mine!
    - Bine! Fico! ....noroc!
    - Mersi mama!
Gata, fata in fata cu monstrul ridic un bolovan cu puterea mintii si il arunc catre aratanie lasand-o fara aer.
Eu:  - Acum nu mai e Lili! Doar noi doi!
T:    - Ammmm! Trebuie sa plec!
Tomas incearca sa ia arma dar, eu o o distrug aruncand-o intr-o cladire so faramitand-o.
Ma indrept spre casa, obosita si ii iau pe parintii mei in brate. Incet, incet, acel baiat se trezeste si ma indrept spre el intrebandu-l:
     - Cum te cheama?
     - J-justin!
     - Ai fost foarte curajos, mersi ca mai salvat!
     - Atat as putea face si eu, doar , pana la urma ne-ai salvat orasul! Dar tu cum te ....
     - Mama! Antidotul!
     - L-am imprastiat noi in oras, nu iti face griji!
     -Phiuuu ce bine!
     - Pe mine ma cheama ...
     - Scumpo! Nu iti spune adevarata identitate !
      - Pot avea incredere in el .Ma cheama Sarah! Incantata de cunostinta!
      - De asemenea!
Iam aratat adevarata fata a mea dandu-mi jos masca.
Totul revenise la normal. A doua zi am mers la scoala si nu le-am spus nimic prietenilor mei, si nici nu cred ca mai am prieteni decat pe Henry . Jack a incercat sa imi explice ca nu a fost el de vina si ca Mary l-a sarutat,dar l-am intrebat:
    - Pai dece nu ai refuzat?
    -Era prea tarziu!
    -Puteai sa o impingi! Si tu Mary!Te credeam o prietena adevarata! Cred ca m-am inselat.
Dupa ore ajung acasa si ma apuc de teme. Suna la usa cineva. Ma duc, deschid usa si ce sa vezi, Justincu un buchet de trandafiri in mana. Ii accept si il invit inaunctru.
....

Sper sa va place acest capitol, m-am chinuit sa  il fac un pic mai lung.
Voi ce credeti ca se va intampla scrieti-mi ce vreti sa se intsmple in continuare! Pwp!

Sirra In ActiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum