....neintelegand ce se mi se intampla, am pus mana pe telefon si am sunat-o pe mama.
*Comvorbire telefonica*
- Mama! Am ceva sa iti spun, dar te rog nu te speria!
- Te ascult! Dar te rog linisteste-te!
Din perspectiva mamei.
Oare i-au venit puterile?
Din perspectiva mea.
- Mama! Am... Am... Ammm!
- Ce ai facut?
- Am transformat un suc intr-un cub de gheata! Te rog nu te speria!
- Sarah! Te rog vino acasa cat de repede poti!
- Ce o sa le spun prietenilor mei?
-Ii spui ca te-am chemat eu! Si sa stii ca vin sa te iau cu masina.
- Bine! Vorbim acasa!
*Comvorbire telefonica incheiata*
Ies usor din baie si ma indrept spre masa unde ma asteptau Mary, Jack, si Henry si le spun:
- M-a chemat mama acasa, trebuie sa plec!
- Sarah! Vrei sa mergem cu tine? Ma intreaba Henry.
- Nu, nu e nevoie! Ma ia mama cu masina!
- Bine! Pa!
Mama ma asteptă în fața restaurantului ma urc in masina si ii povestesc totul.
Mama imi explica totul...
- Cum? Eu am puteri?
- De cand esti mica !
- Asa ca eu trebuie sa il distrug pe doctorul Tomas?
- Da! Si chiar eu te voi ajuta sa iti folosesti puterile! Doar ca trebuie sa ai grija sa nu te infurii deoarece poti da foc la ceva.
Eu am aflat ca puterile apar in functie de emotii:
Furie - foc
Plictiseala - zbor
Tristete - apa
Bucurie - gheata
Si daca ma sperii, pot misca lucrurile din jurul meu.
A doua zi este ziua mea. Ma imbrac cu un pantaloc lung rupt in genunchi si un tricou negru. Dintr-o data aud soneria. Cobor treptele si ma indrept spre usa. Deschid usor usa si dintr-o data ii vad pe Mary, Jack si Hanry spunand in cor ,, La multi ani ! ", vazundu-i totodata cu niste cadouri in mana. Tresar speriata si dispre bucatarie se aude o farfurie care a cazut si s-a spart. Din cauza mea.
- Ce s-a auzit? Imi spune Jack .
- S-a spart vreo farfurie!
Ii poftesc inauntru si aceștia imi ofera cadourile.
- Sarahhhhh! Vino putin la masina si ajuta-ma!
- Ies din casa si ma indrept spre mama care scoate cateva sacose din portbagaj.
Prietenii mei ma ajuta si apoi intram in casa.
Asez doua bidoane de suc pe masuta si scot 4 pahare din dulap. Dau drumul la muzica si incepem sa facem cateva poze. Dupa trei ore, ma urc sus in camera mea pentru a duce cadourile. Cand ma intorc, luminile rau stinse si nu mai era nimeni. Dupa un moment, luminile se aprind imediat si toata lumea sar spunandu-mi ,,-La multi ani! ,, ,iar mama apare cu tortul in mana. Ceilalti au inceput sacante si apoi am suflat in lumanari punandu-mi o dorinta. Am mancat tort si dupa inca o jumatate de ora,mi-am condus prietenii pana in fata curtii si mi-am luat la revedere de la ei. Dupa ce au plecat, am auzit un sunet de parca cineva ar tipa m-am apropiat din ce in ce mai mult de acel sunet care se afla in padure....
Va continua!
CITEȘTI
Sirra In Actiune
AventuraO fata pe nume Sarah Williams de doar 16 ani se naste cu superputeri si decide sa isi apere orasul natal numit Grind de un raufacator pe nume Doctorul Tomas ce vrea sa o ucida pe supereroina noastra si sa transforme orice fiinta umana in zombie.Sara...