.....
Eu: - Raspunsul meu este ....da!
Il iau in brate si apoi mergem sa ne plimbam.
Dupa doua ore ma indrept spre casa.
* Din perspectiva lui Justin*
- Nu ma lasa. Baiatul asta Justin mi se pare cam ciudat.Spun eu in timp ce ma indrept spre el.
Ii suna telefonul. Ma ascund in tufis. Scot telefonul si filmez.
- Firar! Creanga afurisita!
,, jus: - Tata, planul tau e super! Am reusit sa o conving sa fie impreuna cu mine. In curand o vei putea ucide.O voi convinge sa vina acasa la noi.
T: - Bravo fiule! Acum in sfarsit ii va fi frica de mine, Doctorul Tomas ! ''
- Cum? Dr. Tomas este tatal lui? Trebuie sa ii spun Sarei tot adevarul.
* Din perspectiva Sarei*
Am ajuns acasa.
- Iar ma suna Jack, ma eneeveaza.
,, - Ce vrei Jack? Nu ma poti lasa in pace?
- Trebuie sa ne intalnim cat mai repede, am ceva sa iti spun dar fata in fata.
- Ce sa vorbim? Lasa-ma in pace omule! Pa
- Nu inchide, justin este fi...
I-am inchis nesuferitului, cica are ceva sa imi zica! Doamne...
Seara a venit. Ma pun la somn.
* DIMINEATA *
Ma trezesc, ma spal pe dinti, ma imbrac si cobor jos ca sa mananc.
Am primit un videoclip de la Jack. Dau sa il apasa.
Cand s-adevarul cu properminat raman intepenita.
- Cum poate sa faca asa ceva? Sa ma paaleasca? Jack avea dreptate. Ma despart de Justin.
Cioc..cioc..cioc..
- Deschid eu! Aaa, tu erai Justin. Trebuie sa vorbim!
- Si eu vreau sa vorbim! Vreau sa te invit la masa diseara sa il cunosti pe taal meucu foata - Nu pot...
- Dece?
- Pai...( Hai Sarah, inventeaza ceva!)..pai di-am spus Claudiei ca dorm la ea in seara asta.
- Atunci maine?
- Merg cu mama la cumparaturi.
M:- Unde?
- Am nevoie de haine noi.
M:- Bine atunci!
- Poti poimaine?
- Asculta, ma despart de tine!
- Cee? Dece? Ce am facut?
M:-Exact, ce a facut?
- Nu mai imi place de el.
Ii inchid usa in fata spunandu-i pa.
Ii scriu un mesaj lui Jack:
,, Scuze ca m-am indoit de tine, ai avut dreptate, m-am despartit de Justin, imi pare rau ca nu te-am ascultat cand ai spus ca este ceva putred la mijloc. "
Mi-a scris:
,, Nu ai dece sa imi ceri scuze. Deci? Vrei sa fii impreuna cu mine?"
Eu:
,, Dupa ce te-ai sarutat cu fosta prietena a mea? Nici vorba! "
Arunc telefonul in pat si ma dau drumul la televizor. S-a auzit un zgomot in sufragerie. Tresar din pat si ma indrept usor spre usa. O deschid. Nu se mai aude nimic. Parca eram intr-un film de groaza, liniste completa. Cobor infricosata scarile. Tip. Dezastru complet. Farfurii sparte, usa deschisa, si parintii mei nu mai sunt.
Sunt speriata. Se aude un claxon. Ies afara alergand. O duba neagra pleca din fata portii.
Plec in fuga spre parc. Acolo il gasesc pe Justin.
- Unde imi sunt parintii?
- Ammmm, acasa la tine! Spune el zambind.
- Lasa vrajeala! Haide, unde iai dus?
- Daca vrei sa ii mai vezi pe iubitii tai parinti, vino la ora 19:00 la mine acasa, singura.
Plec furioasa acasa. Il sun pe Juck si parintii!tesc. S-a aferit sa ma ajute. E ora 6:39. Am ecat la el acasa. Acesa ne astepta in fata usii.
- Am spus singura, dar oricum veti muri asa ca nu mai conteaza!
- Fac orice ca sa imi salvez parintii!
Am incuvinte...Am revenit cu mai multe idei ... Sper sa va placa noul capitol, am scris 600 cuvinte.
Prea mic capitolul dar stati linistiti,le voi face si mai lungi. ❤
CITEȘTI
Sirra In Actiune
AdventureO fata pe nume Sarah Williams de doar 16 ani se naste cu superputeri si decide sa isi apere orasul natal numit Grind de un raufacator pe nume Doctorul Tomas ce vrea sa o ucida pe supereroina noastra si sa transforme orice fiinta umana in zombie.Sara...