.... - Intra! Nu trebuia sa imi aduci flori!
- Ba da! Auzi? Ma gandeam daca vrei sa vii cu mine sa ne plimbam, sa mancam ceva...
- ....Ca o intalnire?....am, daca ma gandesc asa, ....vii sa ma iei la 16:30?
- Bine, ne vedem !
- Pa! Ne vedem diseara!
Il conduc pana la usa si, observ un biletel , peste putin timp, cand vreau sa merg sa pun florile intr-o vaza, dar cineva suna insistent la usa.
- Off, vin imediat!
Merg cu florile in mana si deschid usa. Ce sa vezi si sa nu crezi, Jack, cu alte flori in mana imi spune!
- Imi pare foarte.....ia stai asa, Sarah...ce sunt cu florile alea in mana?
- Nu e treaba ta!
Se apropie de mine, observand biletelul din flori si incepe sa il citeasca:
,,Sper sa iti placa aceste flori, stiam ca vei accepta invitatia mea la intalnire.Ne vedem la 4:30.
Cu drag, Justin!
-Ia mana! Ce te intereseaza pe tine?
- Cum adica ,,Ce ma intereseaza?" Tu esti iubita mea! Te vezi cu altcineva?
- Ia stai un pic, sunt iubita ta? Daca nu iti mai aduci aminte, m-am despartit de tine deoarece te-ai sarutat cu prietena mea cea mai buna, de fapt, fosta mea prietena! Si sa stii si tu, sunt libera, ma pot intalni cu cine vreau eu!
-....
Nu mai apuca sa zica nimic, ca ii inchid ușa in nas.
- Sarah! Cine era la usa?
- Nimeni important!
- Bine!
- Mama ca sa stii si tu ca merg in oras!
- STAI, CE? Striga tata din bucatarie!
-Doar ies cu Justin la un suc!
-Ahammmm!
*Din perspectiva lui Jack*
-E 4:28, cand mai vine Justin, astept in tufisuri de 10 minute! O, gata, a ajuns, trebuie sa fac liniste.
*Din perspectiva mea*
Cioc cioc cioc
Aud batai in usa. Deschid usa, era Justin.
- Buna, arati super! Mergem? Imi spune Justin .
- Desigur!
Am iesit din casa.
Luam un taxi si mergem la cel mai apropiat restaurant unde ne-am asezat la masa, am comandat niste si am inceput sa discutam. El a inceput sa imi spuna lucruri frumoase despre bine. Nu ma simteam prea bine langa el. Dintr-o data intra pe usa Jack.
J: -Buna Sarah! Ce coincidenta!
Eu: - Jack, ce cauti aici? Cumva ma urmaresti?
J: - Eu sa te urmaresc? Nici vorba, tu nu ma cunosti iubi?
Eu: - ...
Nu apuc sa zic nimic, ca Justin se ridica nervos de pe scaun. *Justin(Jus)*
Jus: - Cui ii zici tu iubi?
Eu: - Justin, stai jos ca se uita oamenii!
Jus: - Nu imi pasa, cum indrazneste el sa iti spuna asa? Nu ai zis ca te-ai despartit de el?
Eu: - Da, logic! Jack, te rog lasa-ne sa mancam!
J: - Acum esti indragostita de el?
Eu: - Poate ca da, priveste!
Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre Justin.
* Din perspectiva lui Justin*
- Oare ce vrea sa faca? Spun eu in gand.
* Din perspectiva mea*
Ma apropii repede spre Justin, si ........il pup pe obraz!
Justin se inroseste.
J: - Dece ai facut asa ceva Sarah?
Eu:- Ca asa am vrut!
Dintr-o data, Jack se apropie rapid de Justin dandu-i un pumn in fata.
Eu:-Justin! Esti bine?
Ma apropii si ii pun mana in locul unde a fost lovit.
Jus:- Da nu iti face griji!
Ma ia de mana si mergem afara cu Jack dupa noi.
Iesim prin spate, acolo fiind o parcare. Jack il apuca de mana pe Justin, si ii mai da un pumn.
Eu:- Jack! Ce e in capul tau? Chiar vrei sa sa il omori?
J: - Daca e nevoie o voi face!
Justin se ridica incet, se inroseste de furie, si, il apuca pe Jack de gat si il arunca in perete.
Reusesc sa ii despart prin puterea mea de levitatie.
Eu:- Incetati amandoi in momentul asta! Ce va apucat? Jack! Te rog dute acasa!
J: - Dar....
Eu:- Niciun dar!
Il vad cum se duce spre un taxi, urca in el si pleaca. Eu ma indrept spre Justin punandu-i mana pe obraz!
Jus:- Sarah! Tu ai vorbit serios cand ai spus ca ma placi?
Eu: - Eu nu am mintit in legatura cu asta!
Justin se apropie de mine si ma saruta apoi ma conduce spre casa tinandu-ma de mana.
Tata ma asteapta in fata portii.
- Unde ai fost pana acum? E ora 7:04!
- Am fost la un suc cu Justin!
- Aaaa, e un baiat bun! Cand veti fi impreuna?
- Tata, nu vorbi prostii! Zambesc si intru in casa.
Ma pun sa mananc, imi fac un dus, si ma pun la somn.
A doua zi ma trezesc si ma uit la telefon.
- 73 de mesaje de la Jack? O doamne, nu s-a obisnuit cu despartirea. Nu ne desparteam daca nu se saruta cu altcineva! Acum sa faca ce vrea, nu mai e treaba mea.
Merg sa ma spal pe dinti, sa ma imbrac cu ceva si apoi cobor sa mananc. Dupa aceea merg sa o sun pe Claudia, vecina mea de varsta cu mine. Dupa ce am vorbit cu ea, mi-a zis ca vine acasa la mine sa mergem impreuna.
* Dupa 30 de minute*
Cioc cioc!
- O, cred ca a venit merg sa deschid!
...
- Ce faci Clau?
- Bine, mergem?
- Da! Ce s-a intamplat aseara la intalnire?
Am inceput sa-i povestesc si de bataie, si de sarut.
- Serios? Nemernicul, nu pot sa cred asa ceva!
- Stiu, acum am realizat cu cineam fost impreuna! Sper sa nu il vad in fata ochilor!
-Șșșs ...vine Jack spre noi!
- Hai sa-l evitam! Nu vreau sa mai vorbesc cu el!
- Buna fetelor? Sarah, dece nu mi-ai raspuns la mesaje, si imi cer scuze pentru ce s-a intamplat! Eu chiar te iubesc si vreau sa fim din nou impreuna!
- Uite, eu nu te iubesc si nici nu vreau sa fiu impreuna cu tine!
Nu-l mai bag in seama si imi vad de treaba mea. Am mers la magazin si ne-am cumparat niste inghetata, apoi am mers in parc unde ne-am intalnit cu Justin.
Eu: - Claudia, acesta este Justin!
Jus: - Sarah, vreau sa te intreb ceva!
Clau: - O, Sarah, pregateste-ti rujul! Spune Claudia.
Jus: - Sarah, vrei sa fii iubita mea?
Eu: - Justin, raspunsul meu este....Hihihiii, imi pare rau ca va tin in suspans.
P. S. Am ajuns pe locul 82, mersi mult!
Apropo, am scris 1060 de cuvinte!!!!
CITEȘTI
Sirra In Actiune
AdventureO fata pe nume Sarah Williams de doar 16 ani se naste cu superputeri si decide sa isi apere orasul natal numit Grind de un raufacator pe nume Doctorul Tomas ce vrea sa o ucida pe supereroina noastra si sa transforme orice fiinta umana in zombie.Sara...