Môj otec je chirurg. Je to výborný lekár, skutočne svoju prácu miluje a dobrovoľne jej venuje viac času ako nám. Aj keď sa na neho za to občas hnevám, viem, že zachraňuje ľudské životy. A som na neho hrdá. Lenže pred približne tromi mesiacmi mal na operačnom stole vážny prípad.
Muž, okolo 40, autonehoda. Nedokázal mu pomôcť. Deň čo deň si jeho smrť vyčítal, nikdy predtým sa mu nič také nestalo. Ale čo ho desilo najviac bola jeho rodina. Keď im môj otec oznámil, že dotyčný muž zomrel, jeho matka sa postavila a s chladom v očiach mu povedala : "Smrť za smrť. On si po Vás príde. Dávajte si pozor, komu otvoríte dvere." A odišla.
Aj keď sa otec snažil byť statočný a tvrdil, že to bola len nejaká stará bosorka, ktorá to povedala zo zúfalstva a hnevu... On sám tomu neveril. Zakázal mi komukoľvek otvárať dvere. Ale nič podozrivé sa nedialo, keď som bola sama doma, nikto nezvonil ani neklopal. Pomaly som aj zabudla na to, že sa otcovi niekto "vyhrážal."
Ale raz, v jednu nedeľu krátko po obede niekto zaklopal. Pravdupovediac, pozabudla som na to, čo mi prikázal otec - nikomu neotvárať dvere. Otvorila som ich.
Stál v nich muž, ktorého som nikdy predtým nevidela. Vyzeral hrozne. Bol bledý ako stena, z uší a nosa sa mu valila krv. Zľakla som sa. Pohľad na krv mi nerobí dobre a zároveň som si spomenula na otcov zákaz.
"Kde je?" Spýtal sa chrapľavým hlasom. "Nathalie, zatvor tie dvere!" Skríkol na mňa otec ktorý sa odrazu zjavil na chodbe. Otočila som sa na neho, ale dvere som nezavrela. Keď som sa otočila späť, ten chlap tam už nebol.
• • •
Zobudila som sa na mamin výkrik. Bolo asi 7 hodín ráno. Rozbehla som sa teda k našim do spálne. Môj otec bol mŕtvy. Oči mal úplne otvorené a na krku mal stopy po škrtení. Nevedela som, čo mám urobiť. Bolo mi jasné, že je mŕtvy, volať záchranku by bolo zbytočné. Tak, ako sa môj otec obviňoval zo smrti toho chlapíka sa teraz ja obviňujem z tej jeho. Pretože práve ja som včera otvorila smrti dvere. Aj napriek tomu, že ma predtým varoval otec aj tá bosorka...
Páči sa vám to?👻😊❤
YOU ARE READING
Horror stories
HorrorHorory... Či už podľa skutočných udalostí, alebo vymyslené. Dúfam, že sa budete báť ??