Chat with dead mum

1.7K 47 7
                                    

Som druháčka na strednej, moja najlepšia kamoška sa volá Coleen. Pred približne pol rokom išla so svojimi rodičmi a mladšou sestrou na lyžovačku. Vonku snežilo, bola tma a cesty sa šmýkali. Oni išli síce pomaly a opatrne, no vodič kamiónu, ktorý išiel oproti nim bral počasie na ľahkú váhu. Dostal šmyk a v plnej rýchlosti narazil do ich auta. Tomu bláznovi sa nič nestalo, ale otec Coleen na mieste zomrel. Coleen, jej mamu a sestru vrtuľníkom previezli do nemocnice. Všetky boli vážne zranené.

Keď sme sa to v škole dozvedeli, neverili sme. Nevedeli sme, ako sú na tom, či prežijú, či budú mať nejaké následky. Proste nič, nemal nám to kto povedať, keďže všetky 3 ležali v nemocnici. Hneď ako som sa to dozvedela, vzala som mobil a napísala som Coleen. Vedela som, že si to neprečíta, ale chcela som jej povedať, že na ňu myslím, že som s ňou a všetkým im držím palce.

Občas som jej len tak napísala, mala som pocit, že ju tým podporím, aj keď som si uvedomomovala, že si to už možno nikdy neprečíta... O to viac ma prekvapilo, keď mi zhruba po mesiaci pípla správa. COLEEN! Takmer som sa neudržala na nohách!

"Ahoj Lesley, som veľmi rada, že ti na Coleen tak záleží. Je na tom dosť zle, stále je v kóme... Má vážne zranenia, zrejme ju to poznačí na celý život, ale ja sa o ňu nebojím, viem, že ona to zvládne." Písala to jej mama. Na jednej strane ma potešilo, že aspoň ona je na tom lepšie, no na druhej strane som sa začala o Coleen báť ešte viac. Nechápala som, ako sa môže jej mama na to pozerať tak s nadhľadom.

Ešte sme si vymenili zopár správ, povedala, že ona sa už cíti dobre, Coleenina sestra je vraj už tiež v pohode. Coleen a jej otec mali jednoducho nešťastie, že sedeli v predu. Povedala som jej, nech dá za mňa Coleen pusu na čelo a povie jej, že jej držím palce.

Lenže to, čo ma čakalo na druhý deň v škole ma zarazilo. Celá natešená som prišla do triedy, mávala som mobilom v ruke a povedala kamoške Elle, že mám správy k Coleen. No zhodou okolností, Ellin otec je lekár, primár na JIS-ke. "Ja tiež." Povedala mi potichu. "Ale počkaj... Odkiaľ o nej niečo vieš?!" Zhrozila sa. "Včera som si písala cez jej FB s jej mamou. Ona aj malá sú vraj už ok, len Coleen je stále v kritickom stave." Elle sa na mňa nechápavo pozerala s otvorenými ústami, keď vtom povedala.

"Pozri, včera som bola za otcom v práci, hovoril, že tam majú nejaký vážny prípad. Vraj je to dievča v mojom veku, po ťažkej autonehode a všetci, čo s ňou sedeli v aute už zomreli. Nemá tu už nikoho. Spýtala som sa ho teda, či sa to dievča nevolá Coleen Lancaster. Povedal, že áno. Lesley, ja neviem, kto má jej mobil a s kým si si písala, ale jej mama zomrela  asi týždeň po tej nehode."

Čaaaute. Ďalšia časť... Nie je to veľmi strašidelné, ale snáď zaujme...❤💕💗

Horror storiesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang