Short stories

623 21 9
                                    

Dnes to bude viac krátkych príbehov v jednej časti. Niektoré skutočné, niektoré vymyslené. Čo myslíte? Ktoré z nich sa naozaj stali?😏💋❤

1. Hovorí sa, že malé deti vidia anjelov a rôzne nadprirodzené veci. Nikdy som tomu veľmi neverila, veď prečo ich vidia iba oni a my veľkí už nie? Ale toto ma prinútilo nad tým pouvažovať.

Bolo asi osem hodín večer a ja som sa išla osprchovať. Sestra mohla mať vtedy tak rok a pol. Vzala som ju zo sebou do kúpeľne a povedala, nech počká, kým sa osprchujem, že potom sa jej budem venovať. Práve v tomto období sa učila chodiť. Kým ja som sa sprchovala, ona odcupkala k oknu. Keď zrazu hovorí : "Te - ta." Ukazovala pritom prstom na okno. A o chvíľku zasa : "Te - ta."

Tak som teda vyšla zo sprchy, zabalila sa do uteráka a podišla som k nej. "Kde je teta?" Opýtala som sa. Opäť len ukázala prštekom na okno. Ale ja som žiadnu tetu nevidela. Keďže to okno je vlastne strešné, nemohla vidieť nijakú ženu na chodníku ani nič podobné. Čo alebo koho teda videla?!

2. V noci som sa zobudila na to, že mi v izbe hučí telka. Neviem, koľko mohlo byť hodín ale inde v dome už bola tma, takže som si myslela, že ostatní už spia. No bola som si takmer istá tým, že som tú telku vypínala pred tým ako som zaspala. Zdvihla som sa teda z postele a chcela som telku vypnúť. Lenže na mojej kancelárskej stoličke sedela moja mama a povedala, nech si ľahnem. Že dopozerá tento film a vypne to. Nič divné, myslíte si. Ibaže moja mama pred týždňom zomrela, dnes mala pohreb.

3. Je tu. Zasa. Stále. Stojí vedľa mňa. Mary. Nikto iný ju nevidí. Len ja. Je mŕtva a ja som spolu s kamoškou vyvolala jej ducha. Ale ona sa už nechcela vrátiť späť. Hovorí, že pôjde jedine ak pôjdem s ňou. Vraj ma tam vezme, ale ešte nie je môj čas. Tak je teraz stále pri mne a dáva pozor. Dáva pozor aby som jej neutiekla.

No čo? Páči sa vám to? Napíšte nejaký koment, aký máte na to názor, pls...😘❤

Horror storiesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang