Under my bed

546 23 13
                                    

Halooo, ľudia moji!😂💕 Čítate ale nič nehovoríte... Fakt by som chcela vedieť či vás to baví alebo nie...

Moji rodičia sa rozhodli, že pôjdu na predĺžený víkend na wellness. Ja mám 15 a vlastne som bola rada, že budem mať "prázdny dom". No teda nie úplne prázdny. Budem doma aj s naším psom. Kylie. Zbožňujem ju, je to moje zlatíčko. Vždy spáva pod mojou posteľou a ráno mi robí budíček tak, že mi oblíže ruku.

Prvú noc ako boli naši preč som sa  zobudila na to, že niekde počujem kvapkať vodu. Pred tým, než som sa postavila a  išla sa pozrieť do kúpeľne, som dala dole ruku. Kylie mi ju oblízala a ja som sa cítila  bezpečnejšie, že tu nie som sama. Vošla som do kúpeľne. Jasné, vodovodný kohútik.

Zatiahla som ho a išla som späť do postele. Počas druhej noci osamote sa to opakovalo. Opäť som sa zobudila na ten zvuk a opäť som dala dole ruku. Kylie mi ju opäť oblízala a ja som sa naštvane postavila a išla som do kúpeľne. Bože, prečo to začalo kvapkať teraz, keď sú naši preč? To budem teraz každú noc chodiť zaťahovať kohútik?

Prišla som do kúpeľne a neverila som... Tentoraz nekvapkal pokazený kohútik. Na lane visela podrezaná Kylie, ktorej krv kvapkala na zem. Na zrkadle bolo jej krvou napísané : "Nie len psy vedia oblizovať ruky."

Horror storiesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon