POV Catalina
"WAT ik ben hier echt letterlijk nog maar 1 dag en ik moet nu al ergens anders wonen waarom charlie? Waarom?" En ik loop naar mijn kamer.
Als ik op mijn kamer ben zing ik het liedje rise up ( zet het liedje aan). Wat ik niet door heb is dat sue in de deur opening staat. "Je kan mooi zingen" zegt ze. "Thx iedereen zegt dat ik dat van mijn vader heb" zeg ik verdietig. "Lieve schat er is iets wat we niet kunnen uitleggen nog niet teminste en daarom ga je bij bella wonen we denken echt dat dat beter voor jou en seth is" zegt ze maar als ze door heeft dat ze seth zei kijkt ze geschrokt. Wat heeft seth hier mee te maken?
Ik loop naar beneden en dan zie ik dat billie en jake er ook zijn.
"Wat is hier aan de hand en vertel geen smoesje wat je weet charlie ik kan afgressief zijn."
"Catje ga even zitten" zegt opa B.
Opa b verteld een heel verhaal over shape-shifters en dat de culle s ook iets zijn en dat de shape-shifters de vorm hebben van een wolf en over inprinten. "Dus als ik het goed begrijp zijn jakey, leah en seth soort wolven en heeft seth op mijn ingeprint?"
"Ja" zeggen ze allemaal tergelijketijd.
"Dat verklaard een hoop" fluister ik.
"Waarom verklaard dat een hoop" vraagd jake.
"Zijn de cullens vampieren?"
Iedereen schrikt als ik dat vraag.
"Hoe weet je dat" vraagt seth bewonderend, ik lach.
"Ik had z'n mijn vermoedens en mijn beste vriend was een vampier."
"Ik ben 1 jaar geleden gebeten door de volturie omdat ik een van hun had vermoord en dimitri heeft het gif uit mijn gezogen" en laat het litteken zien die bij me pols zit.1 uur later
Ik kom aan bij de cullens en jake had ze al ingeligt over alles wat ik vertelde.
Volgens mij is hij ingeprint op renesmee maar oke als ik uit mijn jeep stap rent bella met volle kracht tegen me aan en ik knal op de grond.
"Sorry sorry dat was niet de bedoeling" zegt bella met tranen in haar ogen zover dat kan voor een vampier.
"Bella ik ben oke" zeg ik kreunend ja mensen het deed pijn.
Rosalie geeft mijn ook een kuffels als ik binnen kom lopen. "waarom hadden we die litteken niet eerder opgemerkt?" Ik houd me schouders op.
"Kom ik laat je ne nieuwe kamer zien" zegt rosalie vrolijk.
"Roos waarom ben je zo vrolijk?"
"Ik weet dat het raar is maar ik zie je als een dochter die in al altijd al wilde hebben maar die kan ik nooit krijgen en...." voordat ze haar zin kan afmaken spring ik in haar armen en zeg "je mag me dochter noemen en dan noem ik jou mam." Ze glimlacht en emmet kom binnen lopen en knuffelt nu mee, dan hoor ik een klik van een camera, alice heeft een foto gemaakt en zegt "die ga ik uitprinten en inlijsten."
"Roos, Emmet is het goed als ik ga slapen ben moe?" "Is goed lieverd slaaplekker, slaaplekker mam en pap."
JE LEEST
I'm only human
FanfictionDit boek gaat over Catalina Rosalina Christina Swan die bij haar oom gaat wonen in forks. Maar hoe zit het met bella en al die jongens met wie ze omgaat en waarom hun zich raar gedragen. --------------------------------------------------- Ik heb all...