POV Rosalie
Ik ruik bloed en herken de ander geur maar kan hem niet plaatsen.
"Emmet ruik jij dat ook?" "Nu je het zegt wel ja, maar het is op wolf gebied we mogen daar niet komen!" Nu herken ik de geur, HET IS CATALINA. "Emmet het is cat, ik ga er heen." Ik weet dat emmet achter me aan is en gek genoeg geen wolven, als ik bij het strand aankom zie ik een meisje op het zand liggen. "Ahhhhhhhh."
Emmet rent er op af en ik volg snel daarna. "Wat is er gebeurd?" Vraagt emmet aan leah die huilt.
"We.. we.. we waren aan het z..zwemmen e..en toen wa...was ze opeens weg" stotterd ze.
Dan zie ik het een bijt mark van een vampier,ik duw sam aan de hand en wil net mijn tanden er in zetten als ik wordt tegen gehouden door sam " ik ga het gif uit haar halen anders veranderd ze en over mijn lijk dat zij een vampier wordt." Hij kijkt mee eerst raar aan ik denk van mijn reactie maar laat me toch los en zegt dan"oke haal dat gif uit haar." Dat laat ik mijn geen 2 keer zeggen en dan zet ik mijn tanden in haar.POV Catalina
Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik heb barstende koppijn ugh. Als ik mijn ogen probeer open te doen voel ik iets zwaars op mijn liggen.
"Omg je leeft nog!!" Hoor ik seth zowat schreeuwen en niet veel later staat iedereen in mijn kamer en met iedereen bedoel ik ook echt iedereen de cullens, de Quileutes, charlie en seu."wat is er gebeurd?" Vraag ik.
Dan herriner ik het me weer en grijp naar me nek en ik voel een litteken.
Ik kijk om en zie dat seth huild en knuffel hem.
"We laten jullie wel even alleen" zegt carlisle en hij stuurd iedereen weg.
"Doe mij dat nooit meer aan begrepen, ik was doods ongerusd!!!"
"Begrepen." "Cat, wil je me vriendin zijn?" Als antwoord zoen ik hem.
"Ik denk dat, dat een ja is."Sorry ik weet het is een korte hoofdstuk maar ben ziek en er komt een proefwerkweek aan dus uploaden kan vershillen
Bayxxx
Wolfje16😊
JE LEEST
I'm only human
FanficDit boek gaat over Catalina Rosalina Christina Swan die bij haar oom gaat wonen in forks. Maar hoe zit het met bella en al die jongens met wie ze omgaat en waarom hun zich raar gedragen. --------------------------------------------------- Ik heb all...