hoofdstuk 9

15 2 0
                                    

POV Catalina

"HAPPY BIHRTDAY TO YOU
HAPPY BIHRTDAY TO YOU
HAPPY BIHRTDAY DEAR CAT
HAPPY TO YOU, GEFELICITEERD" wordt er gezongen.
Als ik me ogen open doe zie ik alle cullen, jakey en seth in me kamer staan met een ontbijt op bed voor twee. Ugh waarom 2? Oja seth is bleven slapen. Ik ben hier al 6 maanden en dat betekend dus dat seth en ik al meer dan 5 maanden hebben en ben eindelijk 17 yassss.
Seth geeft me een kus wat al snel naar een passievolle zoen overgaat en ik hoor dat de cullens en jakey weg gaan..dan verbreekt seth de zoen en zegt "happy b-day sweetie".
"Wat gaan we vandaag doen?"vraag ik dan als we onze eten al hebben opgegeten. " dat is een verrassing."
Het was alweer 6 uur en moes me klaar maken voor mijn afspraakje met seth, mijn verjaar was te gek ik ben bij de quiletines geweest en bij charlie en bij de cullens hebben we het ook gevierd.

"Het was alweer 6 uur en moes me klaar maken voor mijn afspraakje met seth, mijn verjaar was te gek ik ben bij de quiletines geweest en bij charlie en bij de cullens hebben we het ook gevierd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^ cat's jurkje

Toen ik mijn jurk had aangedaan kwam er iemand binnen.
"Mag ik je haar doen?"vroeg rose.
"Dat zou ik geweldig vinden."

Ondertussen heeft seth me al opgehaald en alice een foto gemaakt van ons samen en zitten we op het strand naar de sterren te kijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ondertussen heeft seth me al opgehaald en alice een foto gemaakt van ons samen en zitten we op het strand naar de sterren te kijken.
"Baby?" "Ja schat?" " stel hé, wr zijn ouder en zijn klaar met school wat wil je dan gaan doen?" "Eerlijk antwoord?" Seth knikt. "Ik weet het niet, één ding weet ik zeker!" "en dat is" "dat ik van je hou en je nooit meer kwijt wil!!!"

Ik weet kort stukje, maar ik kon gf niks anders meer bedenen zo 1 2 3 en mijn proefwerkweek is volgende week en ben daardoor afgeleid.
Hoop dat jullie tot nu toe dit boek leuk vind!!!😊😊😊😊

Stem en rea❤❤❤



I'm only humanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu