Pov Catalina
Als ik wakker wordt weet ik niet meer waar we zijn.
"Seth?" " ja babe?" " waar zijn we?"
Seth kijkt rond en dan besef ik me ook waar we zijn. " laat maar weet het al." We zijn bij sam en emily thuis.
Dan besef ik me ook dat we naakt zijn.
"Seth?" " ja, babe?" "Hebben wij"...
Maar seth stopt me al als hij mijn verbaaste gezicht ziet. " ja, maar we hebben bescherming gebruikt".
Nu herinner ik me het ook weer en wordt ik ook. Seth die schiet in de lach.Pov alice ( is een keer wat anders)
Ik praat met jasper als ik opeens een visioen krijg.
Ik zie iemand met een zwangerschaps test in zij handen heeft en huilt.
"ALICE WIE IS DIE PERSOON?" Schreeuw Edward. Oja hij kan mijn gedachten lezen. "Uhh, ik weet niet."
" we komen er wel achter denk ik". Zegt bella.
Dan komt seth en cat binnen lopen samen met renesmee en jake.
" papa!!!" Roept nessie als ze naar edward rent.
Opeens zet edward nessie neer en vliegt seth aan.
"WTF DOE JE EDWARD LAAT HEM LOS JE DOOD HEM ZO". Schreeuwd cat histerich.Pov catalina
Emmet en jasper halen edward van seth af en ik en jake helpen seth overeind.
"Gaat het" Vraag ik aan seth.
"WAT IS ER MIS MET JOU" schreeuw ik naar edward.
" zij is die persoon" zegt edward opeens tegen alice.
"Ja duh ik ben een persoon" zeg ik op een sarcatische manier.
Dan kijkt iedereen mij boos aan.
"wat?" Vraag ik.
"Heb je seks gehad?" Vraagt emmet me opeens.
Ik wordt knal rood en iedereen zegt " ja dus".
" wat is daar zo erg aan?" Vraagt seth met een rood hoofd.
" kunnen jullie even meekomen naar mijn kantoor?"vraagt carlile.
Edward, alice, japer, seth en ik lopen met carlile mee naar boven.
"Alice kreeg een visioen over iemand met een zwangerschaps test". Zegt carlile.
Seth en ik schrikken." Jullie denken toch niet dat ik die persoon was" vraag ik bang.
"Ik weet het niet het was zo onduidelijk" zegt alice voorzichtig.Ik weet dat ik laat ben met een nieuw stukje maar ik had het een klein beetje druk ik ga ook verhuizen enzo en ik ben sind kort weer met een ander boekje bezig.
Maar als jullie ideeën hebben laat het me wete.☺😊☺😊😁
JE LEEST
I'm only human
FanficDit boek gaat over Catalina Rosalina Christina Swan die bij haar oom gaat wonen in forks. Maar hoe zit het met bella en al die jongens met wie ze omgaat en waarom hun zich raar gedragen. --------------------------------------------------- Ik heb all...