Pov Carlisle,
We moeten echt uit kijken met cath. Ze is nog zo jong maar zo breekbaar.
'Waar denk je aan?' vraagt me vrouw Esmee. 'Aan cath' 'het komt goed'.Pov Cath,
het is al weer 2 maanden geleden toen Alice die visioen kreeg en ik ben wel wat dikker geworden. Zou ik dan echt zwanger zijn, Ik ga maar eens een test kopen. 'hier heb je er een' ' jeezz edward je liet me schrikken' 'sorry, maar hier heb je de test' ' ben je boos?' vraag ik onzeker.
'ik ben niet boos, alleen je bent bella's nichtje en je voelt als een zusje voor me aan ook al kennen we elkaar nog maar kort' ' edward je hoeft je geen zorgen te maken ik ben familie van vampieren en mijn boyfriend is een weerwolf'. ' daarom juist, wij geven problemen'. 'Ik heb liever dat ik in de problemen zit met familie en vrienden dan leven zonder problemen maar ook zonder familie en vrienden'. Ik heb de test gedaan en nu moet ik 5 minuten wachten ( weet niet of ik echt 5 minuten moet wachter maar het id maar ene verhaal😊). Edward is onderhand al weggegaan om mij even met rust te laten,dan gaat mijn alarm af van me telefoon. Ik kom nu te weten of ik zwanger ben of niet,als ik het ben ga ik het kind met heel mijn hart opvoeden. En het is.......
POSITIEF.
Ik huil,van geluk en verdriet.
Alice had gelijk,ik ben zwanger.
Dan kom bella me kamer binnen gerent en geeft me een knuffel een hele lange knuffel. Na een tijdje wordt ik wakker in de armen van seth uuh seth,ik was toch in slaap gevallen in de armen van bella.
'Carlisle heeft me gebelt om te komen en je gezelschap te houden' ' werd je niet bijna vermoord door die sukkeltjes beneden'? ' DAT HOORDE WE' schreeuwde Emmet, Edward en Jasper. 'Bijna wel, maar toen keek bella ze aan en man wat kan die eng kijken'. ' BEDANKT' schreeuwde Bella.
' Maar we worden dus ouders hé' ' daar lijkt het wel op' ' seth'? ' ja, cutie'? ' ik wil het kind opvoeden op ---------------------------------------------------------Hai lesertjes ik hoop dat jullie het een leuke deel vonden.
Sorry dat ik onregelmatig schrijf maar ben net verhuist enzo moet alles weer oppakken met me nieuwe school en moet even wennen.Stem en rea♡
Als je tips hebt zou ik ze graag horen.Xxxxx wolfje16😍
JE LEEST
I'm only human
FanficDit boek gaat over Catalina Rosalina Christina Swan die bij haar oom gaat wonen in forks. Maar hoe zit het met bella en al die jongens met wie ze omgaat en waarom hun zich raar gedragen. --------------------------------------------------- Ik heb all...