Pov:Rebeca
Trr, trr sunt trezită de minunata mea alarmă. Mă ridic lenesă din pat si mă indrept spre baie pentru rutina de dimineață. Ies din baie parcă mai trează de cât am intrat si ma duc la dulap pentru a mi alege hainele. Imediat ce le găsesc mă îmbrac cu ele acestea find formate dintr-o fustă neagră mulată mai sus de genunchi si un tricou cu buricul gol la par nu-i fac nimic de cat il pieptan si il las pe spate. Ma uit in oglindă pentru a vedea cum arat si arat bine chiar foarte bine imediat ce is gata imi verific bagajul si cobor jos unde sunt Maia si Alma.
-Eu; Neața
-Alma: Neața si tie
-Maia: in sfarsit scapam din acest orfelinat mai trebuie sa astaptam sa vina taxiu care ne va duce la aeroport si dupa pot spune gata am scapat din infern.
-E: sigur spun eu.
Suntem readuse la realitate de către un clanxon de masina ma uit si vad ca e taxiu care urmează sa ne ducă la aeroport. Iesim deindata afara si ne indreptam spre el imediat ce ajunge ne punem bajele in portbagaj si urcam si noi.
Într-un sfert de ora ajungem la aeroport coborâm din taxiu si platim soferu, apoi facem toata rutina pentru a putea a ne duce la avionul cu destinatia New Yourk imediat ce terminam cu rutina urcam in avion asezandune una aproape de alta. Peste 10 minute o stwardeza ne anunța sa ne punem certurile pentru ca urmează sa decolam facem cum ne spune si așteptam sa ajungem la destinație Dupa un zbor de vreo 8 ore ajungem in New Yourk, comandam un taxiu care ne va duce la noua casa dupa vreo zece minute ajungem la o vilă (poza la media) platim soferu si intram in casa o inspectam si apoi ne alegem fiecare camerele.
Pov:Alma
Ajung la etaj unde este camera mea si încep sa despachetez bagajul imediat ce imi așez toate hainele frumos in dulap, ma duc si la baie sa asez produsele de igena. Cobor jos la bucatarie si acolo era doar Maia.
-Eu:Gata ai terminat
-Maia:da am terminat off a fost un drum lung.
-Eu: Rebecca o fi terminat?
-Maia:da dar a zis ca face un dus si apoi coboara sa pregatim cina
Eu: sigur.
POV Rebecca
Imediat ce termin de facut dus ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti si un tricou ambele de culoare gri deschisa. Cobor jos unde la gasesc pe fete uitandu-se la televizor.
-Eu: hey ce faceti?
-Alma:te așteptam pe tine sa pregătim cina.
-Eu: ok haideti so pregătim.
Ma indrept cu fetele in bucatarie. -Eu: deci ce gatim
-Maia:mmm am poftă de pizza.
-Alma: si eu.
-Eu:ok haideti sa ne apucam. Fetele încep sa taie prepeartele si eu ma ocup de aluat. Peste jumatate de ora terminam de facut pizza si o bagam la cuptor incepem sa strangem dezordinea facuta imediat ce terminat de strans cuptoru face sunetu specific cand ceva e gata. Scot tava cu pizza din cuptoru si o asez frumos pe un platou dupa care il pun pe masa. Incepem sa devoram pizza complimetandune una pe alta pentru cat te buna a iesit. Terminam de mancat apoi eu ma ocup de spalarea vaselor si stransul prin bucatarie. Insfarsit am terminat ma duc in sufragerie unde le gasesc pe fete Eu :am terminat ne uitam si noi la un film ele aproband din cap. Alegem un film de groaza la fiecare scena de groaza ne strangem una pe alta in brate filmul find unu cu vampiri. Dupa ce se terminat stingem televizoru si urcam la etaj deoarece maine e scoala si trebuie sa ne pregatim mai ales ca e tarziu. Ajunsa in camera imi pregatesc hainele pentru maine acetea find formate dintro pereche de blugi albastri deschisi stramti si o bluza albastri transpateta care imi scoate in evidenta formele. Imediat ce termin ma indrept spre dus. Ies din baie infasurata intrun prosop sia duc la dulap de unde imi iau pijamalele care sunt formate dintro salopeta pijama de culoare albastra apoi ma bag in pat si adorm cu gandul la ziua de maine.
Dormitorul Rebecăi
CITEȘTI
Indragostite de monștri mafiei ( Finalizata)
VampireÎn poveste este vorba despre trei fete de la orfelinat care decid să se mute impreună in New York imediat ce ultima fata face 18 ani pentru a putea iesi din orfelinat toate. Ultimul an de liceul il fac la o scoala renumita din New York acolo se imp...