Parcul de distractie

270 17 2
                                    

Pov Rebeca
Dupa cearta cu Roxi am vorbit cu Camereon si ma lămurit inlegatura cu tot mi a spus ca da este un afemeiat care nui pasa de sentimentele altora si ca schimba fetele ca pe sosete si ca Roxi a mintit ca de fiecare data pentruca e ciuda nu-i vina lui ca e atractiv pana la urma e bărbat plus ca nu a obligat pe nimeni sa l placa sau sa se indragosreasca de el oricum le avertizat de la inceput ca ele pentru el sunt doar niste distracti ele find rapid de acord ar da orice sa fie cu Cameron chiar daca sunt distracti dar de asemenea vor sa se creada stapane si sa le arate altor fete ca ele sunt iubitele lui si ca el pentru ele face orice dar nu e asa ralizeaza prea tarziu adevaratul send al cuvantului curva si nu si dau seama ca oricine ar puteam sa i ia locul de curva sau chiar sa l faca pe Camereon sa se indragosteasca de si el a spus ca nu se va indragosti niciodata dar vorba aia niciodata sa nu spui niciodata ele se multumesc ca is cu el indifferent ca is considerate de el sau de alti aventuri de o noapte si lupta pentru dragostea lui cand e prea tarziu. Mi a spus sa nu mi fac grij ca isi bate joc de mine pentru ca nu e asa el are si o latura buna si asta doar celor care merit eu find prints ei. Mi a zis sa imi fie teama atunci cand va veni si ma va cere de iubita spundumi ca s doar o aventura ca celelante atunci sa ma tem nu atunci cand o sa ma face sa l cunoscuta destul de bine si nici atunci cand ma va intrebat daca vreau sa fiu iubita lui si atat pentru ca nu se stie si nu poate jura ca nu ma place am ramas total suorinsa la ce a ce mi a spus el aseara asa ca am zis sal cred sper sa nu regret.
Stau in fata sifonerului si habar nu am cu ce sa ma imbrac astazi mergem toti patru in parcul de distracti. Mai privesc cinci minute hainele si incep sa scot o salopeta stramta de culoare neagra cu unmeri goi o imbrac rapid si ma incalt cu niste sandale negere cu toc. Ma asez in fata oglinzi pentru a ma machia imi dau cu fond de ten plopapele mi le dau cu un albastru inchis ce imi scote ochi in evidenta poi cu tus si rimel buzlee le imbrac intrun ruj rozaliu si sunt gata. Cobor jos unde este Mada care pune niste clatite cu nutela in farufurie ea este imbracata ca cu o rochie alba cu o inima mare de culora rosie ce scrie pe ea doar pe tine te iubesc in picioare are o pereche de balerini transparenti iar parul Il are drept si last liber pe spate maciajul find format din rimel si un ruj rosu aprins.
Mada: arti wow

Eu: tu vorbesti meriti premiul pentru ce a mai eleganta femeie

Mada: nici chiar asa

Eu: mananci?

Mada: sigur

Ne apucam sa mancam clatitele facute de ea care is deliciose Terminam rapid si incepem sa strangem lasand curat peste tot.
Ne uitam la ceas si vedem ca mai sunt 10 minute pana vin baieti ca sa plecam ne asezam pe canapea asteptandui. Soneria de la intrare se aude si deschid imediat usa in fata mea find Cameron si Mika acestia poarta ambi cate o pereche de blugi negri stramti si tricourile le au diferit Camereon are unul negru ca de obicei iar Mika unul alb cu patretele negre

Mika: buna
Eu; buna intrati
Mika: pai daaca sunteti gata nu mai intram  mergem direct ok.
Eu singur.

Iesim toti patru din casa si mergem catre masinile baietilor eu cu Cameron iar Mada cu Mika.
Atat eu cat si Cameron nu am scos nici o vorba pe tot drumul.
Ajungem insfarsit in parc si nu stim in ce sa ne dam prima data
Eu si Cameron am ales rota pe cand cei doi indragostiti se mai gandesc ne indreptam de iei si ne ducem la roata lasndui in urma sa se gândească.

Pov Mika:
Camereon si Rebe ai plecat la roata iar eu si Mada ne plimbam pe aici pana ne hotărât sa vedem in ce ne dam si noi.
Ma uit in diractia Madalinei si o vad concentrată cu privirea intr un loc ma uit mai bine si e o tarabă cu jucării si trebuie sa atunci niste cercuri pe sticle si ce numar are sticla ala lai castigat si trebuie sa reuseti din trei încercări altfel nu primesti jucării mult dorita ma uit si vad ca in atentia ei sunt doi ursuleți mari cu câte o inima pe ei de culoare rosie unul e alb iar celălalt negru o trag dupa mine si discuta cu vânzători plătesc bilet  i câștig premiul mult dorit find suprinsa ca am știut ce vrea si mai ales ca l am castigat.

Pov Mada
Sunt extrem de fericita pentru ca Mika a reușit sa nimereasca la acel joc stupid cu sticle doar ca sa imi ia mie cei doi ursuleti gigantici

Eu: iubirica mergem la masinute
Mika: sigur
Eu : te dai cu mine da?
Mika; normal

Ajungem la masinute si acolo sunt si Camereon cu Mada cumparat si noi fise si incepem sa ne fam toti patru busindu ne uni de alți.

Ni sa terminat tura si  coboram ci toti din masinute pentru ai lasa pe alți sa se deie.

Rebeca: m am plictisit
Camereon : intr-adevar nu prea ai in ce sa te dai
Mika: haideti in tren ca mai sunt 10 minute pana il inchide au un program tare ciudat il Deschid la 10:00 il închid la 12:00 ca apoi sa l deschisă la 14:00 si sa l inchida la 16:00 si sal deschida la 18:00 si sal închisă la 20:00.
Mada: ciudat program
Haideti in trenulet.

Pov Rebeca mergem către trnulet cumparat bilete si ne suim Mada si Mika stau in fata si noi in spatele lor peste cinci minute pornește trenul si cand ajunge in vârf pentru a cobor si a se roti prin tote lumea incepe sa tipe de spaima de fericire etc.

Mada, Mika, Camereon, Rebeca,  Hei iubirii ne vedem in capitolul urmator

Indragostite de monștri mafiei ( Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum