Ziua lui Mika

336 21 0
                                    

Pov:Camereon sunt treaz de cinci minute si privesc tavanul in continu decid si eu sa ma scol si sa ma pregatesc de scola cica am chef sa merg si sa profit de șansă ca doar cand habar nu am cand am chef cred ca asta-i prima data. Ma duc in baie pentru rutina de dimineata dupa care ma duc la sifonier de unde imi iau blugi stramti de culoare neagra tricloul alb si geaca mea de piele tot neagra. Cobor jos si acolo sunt toți..
Eu : Neața bati trezit de mult?
Aiden: acum un sfert de ora.
Eu :ok aaaa si la multi ani Mika
Mika: mersi rezerva clubul care sa deschis recent pentru petrecere
Eu:bn haideti la scoala ca întârzie.
Mika:ba tu ai febră decand îți pasa tie daca intarzi sau nu plus de unde chefuri asta de mers la scoala cred ca i prima data cand te vad asa de bine dispus cand e vorba de scola.
Eu: si eu ma vad prima data asa dar chiar nu stiu de unde atata chef. Dar ce mai conteaza haideti odată.
Erik:ziua asta va fi istorie
Eu:daa daa cum spui tu haideti.
Iesim pe usa si ne urcam fiecare in masinile noastre si ne indreptam spre scola ajungem si fugim direct spre clasa si spre sulrinderea noastra profu nu a venit.

Sau terminat si orele iar Mika a spus sa fie toata lumea afara si sa așteptam pentruca are sa ne zica ceva.

Pov Mika: dupa cum stiti cu toți astăzi este ziua mea. Vam chemat sa va spun ca sunteti toți invitații petrecerea va avea loc la Club-night ora 20:00.
Acestea find spuse m am întors si am plecat.

Pov Mada: suntem de trei ore in mol si efectiv nu gasim cu ce sa ne imbracaminte pentru petrecere lui Mika chiar ma bucur ca ma invitat si le mine defapt pe toți deobicei nu o face nu vrea ca tocilarele sa fie acolo si ma face sa ma simt naspa toți rad de noi ca imvatam mereu dar fie ca vrem sau nu trebuie sa invatam e una din acele buline care ne asigura vitorul in fine. Ma plimbam printre rafturi cand mi a sărit in ochi o rochie superba de culoare rosie mai sus de genunchii cu manecile scurte. A mai trecut o ora de cand suntem in mol si acum așteptam sa platim ce am luat. Imediat ce am plătit punem totul in portbagajul masini Rebecăi. Ajungem acasa si ne pregătim pentru petrecere. Mi am ondulat firele de par subtire doar la vârfuri. M am macheta simplu fond de ten dupa care mi am dat plopele cu un machiaj rozaliu de culoarea pielii apoi am facut o dunga suptire cu tus apoi m am dat cu rimel si in cele din urma mi am imbracat buzele într-un ruj rosu deschis mat.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Indragostite de monștri mafiei ( Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum