Te iubesc

200 10 0
                                    

Cameron: neta
Rebe: Neața te ai trezit de mult?
Cameron: de vro ora.
Rebe: si bănuiesc ca m ai privit o ora nu stiu ce vezi asa special la mine de ma priveste mai ales cand dorm.
Cameron: cum adica ce vad special esti iubita mea si esti cea mai frumoasa ador sa te privesc imi faci ziua mai buna.
Rebe: nu exagera sunt altele mai bune
Cameron: doar le tine te iubesc
Rebe: si eu.
Cameron: ti am pregătit micul de jun clatite cu ciocolata
Rebe: te iubesc si mai mult
Cameron: no sa ma satur niciodata sa ti aud vocea azi vom sta acasa si vom face tot ce vrei tu.
Rebe: mergem la piscina si stam pana seara.
Cameron: orice pentru tine.

Pov Rebeca
Dupa ce am mancat micul de jun
m am imbracat într-o rochie simbla alba mai sus de genunchi si cu o curelușă neagra in jurul taliei. Iubi ma duc la cumparaturi strig eu către Cameron am nevoie de costum de baie neaparat esențial el a vrut sa meargă cu mine dar i am zis ca nu si intr un final a fos t de acord cu mine. O sa cumpăr un costum sa l pun pe jar. Ajung la moll si ma duc sa imi iau 10 costume de baie de diferite culori 7 rochii 5 perechi de sandale 3 tocuri 6 platforme 4 salopete 2 perechi de blugi si 1 pereche de colanti ma duc la casierie plătesc totul si ma duc acasa.
Eu: am ajuns
Cameron: mergem
Eu: da sigur doar ce imi aranjez astea in dulap
Cameron: ok
Rebe: daca esti gata dute in piscina nu ai voie sa vezi costumul e surpriza si vezi sa nu îți fuga ochii dupa alea de acolo.
Cameron: doar dupa tine imi fug ochii
Rebe: bine bine dute
Imediat ce a plecat am pus sa imi aranjez hainele cumparate si le am pus in dulap imi dau rochia jos si imi iau costumul de baie plus rochia de plaja intr un rucsac pun tot ce imi trebuie si ma in drept spre piscina localul cu restaurant discotecă piscina si multe altele e la mai putin de cinci minute de casa mea.

Asta e costumul Ajunsa la piscina sunt sorbita din priviri de mi de masculi care ma privesc din cap pana in picioare facundul pe scumpule meu iubit sa se întoarcă curios la ce atât de mare agitație cand ma vede se face rosu la fata si se uita cu f...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asta e costumul
Ajunsa la piscina sunt sorbita din priviri de mi de masculi care ma privesc din cap pana in picioare facundul pe scumpule meu iubit sa se întoarcă curios la ce atât de mare agitație cand ma vede se face rosu la fata si se uita cu furie la toti cei care ma sorb din priviri eh sa ne jucam umpic ma prefac ca nu l vad si un tip vine facut vine langa mine si imi propune sa intram amîndoi in apa eu accept and iar iubitule meu turbeaza.

PovCameron
O grămadă de agitație in spatele meu ce naiba imi spun in gând si ma întorc cand vad cine e in centru atentiei si ca nu exista baiat bărbat sa nu o soarta din priviri ma fac rosu la fata de nervi si le arunc o privire urâtă tuturor. Am o erecție de zile mari numai din cauza Rebecăi. Un pămpălău se apropie de ea si o ia de mana si se duc in piscina gata pana aici beni nu imi atinge iubita sar in piscina înot pana la ea si cand ajung o sărut imi raspundea sărut si se freacă mai mult de mine ma oară fata asta i place sa se joce pai hai sa ne jucam. Incep sa o sărut provocandui mii de gemete care se chinuie sa le tina in ea si mana mea umbla nestingherită pe corpul ei suntem in apa si nu ne vede nimeni
Rebe cee fac ii
Eu: te pedepsesc
Si încep sa o mangai pe picior urcand tot mai sus pana ajung la zona intima si incep sa o alint tremurând sub mine de placere dar nici ia nu se lasa mai prejos desi e virgină o face bine si ma i nebuneste isi misca degetele pe madularul meu pe mine excitandu ma la maxim.
Eu: iubito hai acasă va daca mai stam aici îți pierzi virginitatea
Rebe: bn hai sa mergem
Iesim din piscina ne stergema si ne imbracam ne ducem acasa si facem dus impreuna dupa care iesim amîndoi si ne stergema o lipesc de peretele bai si incep so o sărut o ridic da la sol incolocindusi picioarele in jurul meu ies cu ia din baie si o azez frumos pe pat începând sa o sărut le buze pe gât si sa cobor totai jos o mai sărut de câteva ori si o las sa se imbrave ma îmbrac si eu si coboram la bucatarie sa mancam niste spaghette cu bulion. Termin de mancat strangem si urcam sus in camera ne punem in pat si dam drumul la televizor fiindcă acum la 21:30 începe un film de comedie acțiune. Filmului a început si suntem concentrati la ce se intampla a trecut o ora de cand sa terminat filmului si Rebe doarme de vreun sfert de ora cu capul pe pieptul meu e un ingeras cu cornite si o iubesc.

Indragostite de monștri mafiei ( Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum