Zi mi despre tine

258 14 2
                                    

Pov Camereon
Sunt pe dealul linistit e locul meu secret cand vreau sa fiu singur pentru a ma linisti bine acum e al meu si al Rebecai am adus o aici ca sa ne cunoastem mai bine sa nu ne simtim ca luna doi străini cand vom fi doar noi.
Zi mi despre tine!

Rebe: pai ce as putea sa ti zic
Sunt orfană de cand aveam doua săptămâni mama a murit violata si ucisa cu bestialitate iar tata si a pus capăt zilelor la doua săptămâni de dorul mamei. Sunt singura la parinti nu am frati, matusica, bunici sunt singura iar ne având rude a trebuie sa ma duc la orfelinat la cinci ani m am împrietenit cu Alma si Maia ajungând ca trei surori păcat ca dumnezeu ne a despartit acum o luna de ele si de baieti daca as fi stiut ca avionul cu care se vor duce in Romania se va prabusi I opream dar cine sa stie.
Impreuna treceam prin toate ororile orfelinatului eram batute nemancate umilite de toti. Am hotarat ca ultima ce face 18 ani din noi sa plecam sa nu mai stam. Imediat ce Alma a facut 18 ani am plecat. Am ajuns aici si de aici still ce sa intamplat.

Eu: ce ti place, hobby, culoarea preferate.

Rebe:
Pai imi place negrul
Sa citesc pe Wattpad
Sa fiu Babysiter
Imi plac vampiri
Visez la o dragoste ca in filme
Zimi si tu despre tine

Eu: pai imi place negrul nu am parinti nu vreau sa discut despre asta ma pasioneaza cursele si armele Mika este fratele meu din alti pariniti cum sar zice. Sunt un afemeiat din cauza unei panarame care am iubito dar si a batut joc ajungând sa le catalohez pe toate ca fete unsoare pana te am întâlnit pe tine imi place sa fiu pe cont propiu nu prea ascult fac ce ma taie capul ma bat mereu fac lucruri can ilegale o sa iti arat sa nu ti fie teama atat eu cat si nimeni nu iti va face nimic rau

Rebe: nu o sa te urăsc pentru ca si pe mine ma pasioneaza ce a ce faci.

Eu: ma bucur ca te pasioneaza cea ce ma pasioneaza si pe mine jur ca o sa te protejez si o sa te invat tot ce stiu fiecare rege isi are regina si tu esti regina mea te iubesc

Pov rebeca
Lacrimile curg neîncetat pe obraji mei de cand mi a spus ca ma iubește baiatul nesuferit care schimba fetele ca pe șosete Iubește si e wow nu credeam ca o sa vad sau o sa aud asta vreodată din gura lui si cel mai șocant e ca nu minte si ca mia spus tocmai mie fata cu care nu sa inteles niciodata si se ciondaneau din orice dar de câteva zile ne intalegem si mi am dat seama ce persoană minunata este.

Camereon: iubito de ce plangi?

Eu: de fericire iubitule pentru ca te am întâlnit si pentru ca mi am dat seama dor in doua zile ca in spatele unui bad boy rau e si un baiat bun care mia spus azi o parte din vita lui si ca ma iubește si eu te iubesc.

Pov Camereon: multuimit de ce am auzit ma aplec usor si o sărut pasional.
Hai sa mergem e tarziu
Dupa vreo doua ore de mers am ajuns inapoi in oras si cum ne e foame la amîndoi am hotărât sa oprim la un restaurant pentru a ne potoli foamea.

Intram inau si ne asezam la o masa mai retrasă si incepem sa ne uitamam pe meniu.

Peste zece minute

Chelnerul  : vati hotărât ce comandanți

Eu: sigur as vrea un meniu mecdonlas cartofi prajiti hamurgar suc coca-cola si o înghețată cu fructe de padure vanilie cacao .

Chelnerul: ok si dumneavoastră

Rebe: la fel

Cheneru: comanda dumneavoastră va fi gata in zece minute.

Eu: vrei sa te serveasca pumni mei

Chelnerul: nu dar ce am facut?

Eu: cum ce ai facut copil facut la epubreta in laboratorele de chimie șobolan de biblioteca facut pentru alocatia lunara ce dracu te holbezi la iubita mea crezi ca nu observ ca incerci sa filtrezi cu ea dar e sa vezi nu accepta potai e a mea fraiere.

Chelnerul: da ce sunteti in preuna

Eu: nu nu suntem, suntem actori într-un film si suntem personajele principale normal ca suntem impreuna.

Chelnerul: imi cer scuze nu stiamam

Eu: poti pleca si sa ne aducă altcineva comanda

Chelnerul: desigur poftă buna

Pov Rebeca
E gelos asta e  clar dar ma face sa zâmbesc e minunat
Dupa zece minute asa cum a spus si chelnerul ne a sosit comanda de data asta find servită de altcineva incepem sa mancam hranindune unu pe alți ca doi îndrăgostiți ce suntem din cand cand.
Terminam de mancat si iesim din restaurant ne plibam prin parcare pana ajungem la masina si ne urcam in masina indreptandune ne spre casa lui Camereon in seara asta dorm la el deoarece cand eram. La restaurant mia trimis mada mesaj ca vine cu Mika acasa si ca vor sa rămână singuri.
Ajungem la o vilă imensa si frumoasa cu alb si negru intram inauntru si e chiar wow totul e aranjat frumos ( mie sila sa descriu casa si interiorul ei sorry).
Urcam la etaj si intram într-o camera cu pereti si draperia neagra si mobila neagra presupun ca e camera lui si bănuială mi se confirma

Camereon: poftim un tricou baia e acolo (arătând spre o usa negra o sa dormim amîndoi eu ma duc sa fac dus in baia lui Mika

Eu:ok

Termin dusul si ma îmbrac cu tricloul de culoare gri al lui Camereon ce imi ajunge pana la coapse imi strâng frumos hainele las curat dupa mine si ies din baie.

Camereon era in camera in pat uitandu-se se la un film.

Camereon: gata

Eu:da

Camereon: ok hai sa ne uităm la un film

Eu: ce film

Camereon: de groaza

Eu: ok

Ma bag alaturi de el in pat si ma cuibaresc la pieptul lui urmărind fipmul tresarind la unele scene de graoza exagerate ma mai uit umpic si mi se închid ochi pi cand in lumea viselor.

Sper ca va placut acest capitol este dedicat unei persoane minuante si de treaba si e culmea ne plac aceleași lucruri e geamăn mea din alți parinti am aflat azi 😂😂😂😂😂😂 @stefaniapertea123

Indragostite de monștri mafiei ( Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum