Pov Rebeca
Ma plictisesc de mor si e debea ora 12:00 pana la 20:00 mai sunt atatea ore ei bine va intrebati ce-i la 20:00 ei bine atunci mergem la club pentru petrecerea mea nu e una supriza pentru ca pare banal asta fave fiecare de ziua ta iti pregateste o petrecere supriza Cameron in schimb mi a zis de dimineata la multi ani si a plecat sa se ocupe de petrecere iar la 20:00 vine sa ma ia.
Mai stau si lenevesc umpic asa ca tot e ziua mea si apoi incep sa scotocesc prin dulap dupa o pereche de pantaloni negri si un tricou alb cu scris negru imefiat ce le gasesc le gasesc le imbrac cobor jos ma incalt si ies din casa ma sui in masina bag viteza si in cinci minute sunt la mall .
Intru inauntru si incep sa ma uit dupa rochia potrivita negasindo imediat ce vreau sa plec o rochie care arata super imi sare in ochii ma duc o iau o probez si imi vine turnata rochia e una scurta mulata mai jos de fund cu o palma de culoare neagra si e din dantela are un decolteu generos si imi scoate formele in evidenta .
Ma schimb de ea ma imbrac inapoi cu blugi si tricoul si plec sa plaresc rochia dupa ce am platito parasesc molul si ma sui in masina cu destinatia a casa.
Ajunsa acasa ma descal de adidasi si ma uit la ceas constat cu stupoare ca e 17:30 alerg la etaj intru rapid in camera si ma duc direct la dus .
Ma desbrac rapid de haine si intru in cabina dau drmuk la apa i potrivesc si incep sa ma spal alintandu mi corpul cu gelul meu de dus cu miros de ciocolata si cocos ma claresc si ues din dus imi infasor corpul intr un prospop si ies din baie .
Ma sterg bine de pucaturile de apa apoi ma imbrac cu rochia si ma asez la masuta pentru a ma machia incep sa ma dau cu yond de ten machisj de ploape maroniu ca sa imi scoata ochii in evidenta apoi ma dau cu tus negru si rimel iar la sfarsit cu un ruj mat de culoare rosie imi indtept parul si sunt gata.
Ma uit la ceas si vad ca e 19:55 cobor jos si peste cinci minute se aude soneria deschid si in fata mea sta cel mai frumos baiat si cel mai bun iubit din lume si e al meu.
El: buna iubito arati superb
Eu: mersi tu ma intreci
Ne urcam in masina simpornim spre club ajunsi acolouzica e intoi imediat cum ma vad invitati incep sa urle la multi ani si sa mi deie cadoouri .
Este ora 2 noaptea si lumea se distreaza in continuare dar Cameron a disparut peste cinci minute primesc un mesaj de la el sa urc sus al etaj si sa ma duc in dormitorul cu nr.16 pentru ca are o supriza pentru mine.
Ne mai stand pe ganduri urc sus in cautarea dormitorului imrdiat ce il gasesc bat la usa dar nu raspunde nimeni apas pe clanta si e deschisa cand vad cine e si ce fac si de ce am fost chemata lacrimile incep sa curga suroie pe obraji mei
Eu: idiotule m ai chemat sa vad cum.ti o tregi cu altel sa sti ca nu ma intereseaza ne despartim
El: Roxi esi afara vorbim mai tarziu
Roxi paraseste camera si el se indreapta spre mine eu fin langa usa dau sa ies dar ma prinde de mana si ma trage in camera incuind usa .
El: acum urmeaza sa ma distrez cu tine
Eu: viseaza in continuare
El: nu draga e realitatea nu visez
Cu astea find spuse ma ia pe sus si ma.tranteste pe pat se suie peste mine si incepe sa imi rupa hainele plang in hohote implorandul sa se opreasca dar nu o face imediat ce a rupt toate hainele de pe mine intra in mime tare si puternic fara sa ma anunte incepe sa se miste dur in mine eu plangand si strigand duoa ajutor dar se pare ca nu aude nimeni. Timp de cinci ore am fost chinuita in ultimul hal si dupa lasata lata Cameron a plecat nepasandui spandumi ca ne despartim si cand are el chef o sa o facem mai rau de cat aseara si el are chef tot timplul.
Il urasc ma imbrac si parasec camera clubului si cobor jos in club mai e o gramada de lume.care se distreaza dar eu nu mai am nici un chef asa ca ec ajunsa acasa ma.desbrac si intru in dus incercand sa sterg atingerile lui de pe mine dar fara succes ies din cabina ma sterg cu prosopul meu de culoare alba sia.imbrac cu rochia mealarga si transparnta de noapte de culore rosie ma bag in pat si incep sa plang ca iubesc un porc care ma.ranit in ultimul hal si adorm
CITEȘTI
Indragostite de monștri mafiei ( Finalizata)
VampireÎn poveste este vorba despre trei fete de la orfelinat care decid să se mute impreună in New York imediat ce ultima fata face 18 ani pentru a putea iesi din orfelinat toate. Ultimul an de liceul il fac la o scoala renumita din New York acolo se imp...