6. Jak wyglądała wasza pierwsza randka ?

1.6K 53 28
                                    

❤ Harry Potter ❤ - Zabrał cię na lot Hipogryfem. Lataliście nad całym Hogwartem i okolicznych łąkach.

❤ Ron Weasley ❤ - Poszliście razem do szkolnej kuchni. Tam mieliście przygotowany stolik a skrzaty przyszykowały wam najróżniejsze smakołyki.

💚 Draco Malfoy 💚 -  Zabrał cię na romantyczną kolacje w Pokoju Życzeń.

💚 Blaise Zabini 💚 - Wybraliście się do herbaciarni pani Puddifoot.

❤ Neville Longbottom ❤ - Zabrał Cię do szklarni nr. 3 gdzie pokazał Ci wychodowane przez siebie rośliny.

❤ Fred Weasley ❤ - Chodziliście po Hogsmeade. Kupywaliście różne rzeczy u Zonka i słodycze w Miodowym Królestwie. Na koniec wypiliście po Kremowym Piwie.

❤ George  Weasley ❤ - Zabrał cię na długi spacer. Następnie jednym z tajnych wyjść wymkneliście się do Hogsmeade. Kupił Ci wielkiego lizaka w kształcie serca i zapytał czy będziesz jego dziewczyną.

💛 Cedric Diggory 💛 - Zabrał cię na lot miotłą nad Hogwartem.

💚 Severus Snape 💚 - Poszliście do kalsy od eliksiów. Dokończyliscie amortencje którą zaczeliście kiedyś na lekcji. Dowiedziałaś się że dla niego amortencja pachnie twoimi perfumami a twoja jego płynem do kąpieli.

💚 Regulus Black 💚 - Zaprosił cię na bal Bożonarodzeniowy. Tańczyliście całą noc.

💚 Tom Riddle 💚 - Zabrał cię na bal do Slughorn'a.

❤ Syriusz Black ❤ - Zabrał cię do herbaciarni pani Puddifoot gdzie próbował cie pocałować.

❤ Remus Lupin ❤ - Zabrał cię na błonia Hogwartu. Spędziliście tam cały dzień na jedzeniu czekolady, czytaniu książek i rozmawianu.

❤ James Potter ❤ - Zabrał cię do trzech mioteł na Piwo Kremowe. Rozmawialiście o głupotach a potem poszliście na spacer po Hogsmeade.

Preferencje Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz