16. Jakim tekstem Cię poderwał ?

1.2K 38 63
                                    

❤ Harry Potter ❤ - Sorry, zgubiłem swój numer telefonu. Pożyczyłabyś mi swój?

❤ Ron Weasley ❤ - Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia czy mam przejść jeszcze raz? 

💚 Draco Malfoy 💚 - Przepraszam, czy przed chwilą spytałaś mnie, czy pójdę z tobą na kawę? Jeśli nie, możesz to zrobić teraz! 

💚 Blaise Zabini 💚 - Złodziejka! - Yyy... słucham? - Przepraszam, wydawało mi się, że próbujesz skraść moje serce.

❤ Neville Longbottom ❤ - Ktoś mi powiedział, że uśmiech to pół pocałunku. Uśmiechnij się do mnie dwa razy!

❤ Fred Weasley ❤ - Bolało jak wpadłaś mi w oko. Aż musiałem kupić kroplę do oczu.

❤ George  Weasley ❤ - Czy to nie ja przyśniłem Ci się dziś w nocy?

💛 Cedric Diggory 💛 - Zrobię Ci zdjęcie, żeby Mikołaj wiedział co chcę pod choinkę.

💚 Severus Snape 💚 - Przepraszam, która godzina? Tak naprawdę mam zegarek, ale chciałem się upewnić, czy ten tekst naprawdę działa... 

💚 Regulus Black 💚 - Gdybyś był kanapką w McDonald’s, nazywałbyś się McBeauty.

💚 Tom Riddle 💚 - Kręcisz mnie jak mikrofalówka talerz.

❤ Syriusz Black ❤ - Cześć mam na imię Syriusz, zapamiętaj to imię bo będziesz je krzyczeć całą noc. 

❤ Remus Lupin ❤ - Czy uważasz, że gdybym zapytał: ,,Przepraszam, którędy na dworzec?" moglibyśmy nawiązać znajomość? Czy jednak mam wymyślić jakiś bardziej oryginalny sposób na podryw? 

❤ James Potter ❤ - Jestem pisarzem i pisze książkę... telefoniczną i brakuje mi tylko Twojego numeru. 

Preferencje Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz