4. Czy twoi rodzice go lubią ?

1.6K 56 27
                                    

❤ Harry Potter ❤ - Tak. Przecież to słynny Harry Potter.

❤ Ron Weasley ❤ - Uważają że to fajny rudzielec.

💚 Draco Malfoy 💚 - Arystokrata. Czystej krwi. Jak dla nich może być.

💚 Blaise Zabini 💚 - Wiedzą że jest bogaty i dba o ich córkę. Tolerują go.

❤ Neville Longbottom ❤ - Nie lubią go. Przecież to ciamajda i syn tych aurorów. W dodatku Gryfon.

❤ Fred Weasley ❤ - Uważają że jest fajny ale często mylą go z jego bliźniakiem.

❤ George Weasley ❤ - Nienawidzą go. Ciągle robi im durne kawały i uważają że jest nie odpowiedzialny.

💛 Cedric Diggory 💛 - Syn ich najlepszych przyjaciół. Oczywiście że go lubią.

💚 Severus Snape 💚 - Tak. Twoja mama postanowiła go dokarmiać bo uważa że jest za chudy a ojciec często rozmawia z nim o wydarzeniach z Proroka Codziennego.

💚 Regulus Black 💚 - Uwielbiają go! To przecież szlachcic czystej krwi w dodatku dba o ich córkę.

💚 Tom Riddle 💚 - Potomek Salazar'a Slytherin'a? Nie przepadaja za nim ale się go boją.

❤ Syriusz Black ❤ - To ten od Black'ów ? Dobre pochodzenie. Przystojny... Jak dla nich może być.

❤ Remus Lupin ❤ - Kochają go. Traktują go jak własnego syna.

❤ James Potter ❤ - Opiekuje się ich córką. Miły, pomocny. Tak, raczej go lubią.

Preferencje Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz