2.Jak się poznaliście ?

2K 62 40
                                    

❤ Harry Potter ❤ - Poznałaś go w pociągu na pierwszym roku. Zapytałaś czy on jest tym sławnym Potter'em.

❤ Ron Weasley ❤ - Luna twoja przyjaciółka zabrała cię do Gospody Pod Świńskim Łbem. Dowiedziałaś się tam o spotkaniach na których będziecie się uczyć praktycznej Obrony Przed Czarną Magią  i się na nie zapisałaś. Na pierwszym spotkaniu, gdy ćwiczyliście byliście razem w parze.

💚 Draco Malfoy 💚 -  Siedziałaś w pokoju wspólnym Ślizgonów. Podszedł do Ciebie i zapytał czy pomożesz mu z pracą z Transmutacji. Robiliście wypracowania całą noc.

💚 Blaise Zabini 💚 - Przedstawił Ci go Draco podczas wycieczki do Hogsmeade. Spędziliście razem cały dzień uciekając przed Parkinson, piciu piwa kremowego i śmianiu się z Gryfonów.

❤ Neville Longbottom ❤ - Miał szlaban u profesora Snape'a. Ty miałaś go nadzorować i pilnować aby wyczyścił wszyskie kociołki. Nie dałaś mu pominać żadnej plamki.

❤ Fred Weasley ❤ - Padłaś ofiarą głupiego żartu bliźniaków w wyniku którego trafiłaś do Skrzydła Szpitalnego. Potem cały dzień cię przepraszali i błagali o przebaczenie aż w końcu musiałaś to zrobić aby się odczepili.

❤ George  Weasley ❤ - Byłaś w bibliotece i usłyszałaś śmiechy. Zajrzałaś za półki i zobaczyłaś rudych bliźniaków. Zaczełaś ich pouczać i się na nich wydzierać. Zanim uświadomiłaś sobie gdzie jesteś dostaliście szlaban za hałasowanie.

💛 Cedric Diggory 💛 - Znaliście się od dzieciństwa. Wasi rodzice się przyjaźnili i często odwiedzali a wy wraz z nimi.

💚 Severus Snape 💚 - Mieliście eliksiry ze Slytherin'em. Twój eliksir był do bani więc profesor kazał Snape'owi Ci pomóc.

💚 Regulus Black 💚 - Byłaś z rodzicami na balu u Black'ów. Jego rodzice Ci go przedstawili.

💚 Tom Riddle 💚 - Poznałaś go na spotkaniach u Slughorn'a. Cały czas się podlizywał profesorowi. Bardzo Cię tym wkurzał.

❤ Syriusz Black ❤ - Spadłaś ze schodów i zkręciłaś kostke. Byłaś w Skrzydle Szpitalnym. On też tam był, odwiedzał swojego przyjaciela Remusa.

❤ Remus Lupin ❤ - Byłaś w Miodowym Królestwie. Nie wiedziałaś co kupić. Zapytałaś się go co poleca.

❤ James Potter ❤ - Byłaś na pierwszym roku a on na drugim. Miał szlaban i z tej okazji musiał oprowadzić cię po szkole.

Preferencje Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz