❄️Jon Snow- Ygritte. Jakaś dzikuska, która cały czas się wokół niego kręci.
🐺Robb Stark- Talisę. Po każdej bitwie Robb do niej chodzi, co robi się irytujące. Jakby nie było innych osób, które by mu pomogły. Na przykład ty...
⚔️Eddard Stark- Nikt. Chociaż wiesz, że Catelyn jest mu obiecana, nie czujesz się zazdrosna.
⛵Theon Greyjoy- O kurwy, z którymi spędza dużo czasu.
🍷Tyrion Lannister- Shea. Kolejna kurwa. Tyle, że ta patrzy na niego wzrokiem, jakim nie powinna.
🗡️Jamie Lannister- Cersei. Tak. Słyszałaś TE plotki.
📚Samwell Tarly- Goździk. Sam jej bardzo często pomaga. Aż za często...
💔Petyr Baelish- Lysa. Wiesz, że on nic do niej nie czuje, ale ona do niego tak. Wówczas masz ochotę ją zabić, lecz Petyr Cię przed tym powstrzymuje.
🐶Ramsay Bolton- Myranda. Dziewczyna prawie zawsze jest z Ramsay'em przy torturach, lecz wtedy zjawiasz się ty i Myranda odchodzi z naburmuszoną miną.
🐉Daenerys Targaryen- Daario. Lecz dziewczyna zapewnia Cię, że chcę być tylko z Tobą.
🌹Sansa Stark- Loras. Chociaż i tak każdy z nas wie, kogo tamten chłopak woli...
👑 Cersei Lannister- Jamie. Słyszałaś TĄ plotkę.
🌊Yara Greyjoy- Nikt.
🥀Margaery Tyrell- Renly. Gdy tylko widzisz, jak on ją dotyka, lub ona jego, aż nie chcę się patrzeć.
🦁Tywin Lannister- Joannę. Cały czas o niej wspomina. Nie masz mu tego aż tak za złe, lecz po pewnym czasie masz ochotę go udusić.
🔴Melisandre- Nikt1. Z jakiego rodu pochodzisz?
🍃Jojen Reed- Jesteś dzika (😏)
2. Co pomyślał, gdy Cię zobaczył?
🍃Jojen Reed- "Dzika? Tutaj? Ehh. To było do przewidzenia".
3. Co pomyślałaś, gdy go zobaczyłaś?
🍃Jojen Reed- "Wygląda odważnie, jak na człowieka z Południa. Poza tym jest przystojny".
4. Jak się poznaliście?
🍃Jojen Reed- Przechadzałaś się po jednym z lasów. Nagle usłyszałaś szelest za plecami. Szybko odwróciłaś się i wyjęłaś łuk.
-Wyjdź, albo strzelę.-powiedziałaś głośno.-Teraz.
Zza krzaków wyszła dziewczynaz chłopakiem na dziwnym sprzęcie, oraz inny chłopak.
-Kim jesteście?-spytałaś.
-Jojen Reed.-uśmiechnął się lekko blondyn.-Mogłabyś porozmawiać ze mną na osobności?
Kiwnęłaś twierdząco głową. Odeszliście od reszty.
-Proszę, nie zabieraj nas do Dzikich.-zaczął.- Musimy dojść w...Pewne miejsce.
Spojrzałaś na niego jak na kompletnego idiotę.-TAM jest coś złego. Nie możecie iść.-zaprotestowałaś.
-My musimy tam iść.-westchnął chłopak.-Może chciałabyś wybrać się z nami?
5. Pierwsza myśl jego rodziny , gdy Cię poznali.
🍃Jojen Reed- Nie poznałaś jego rodziców.
6. O kogo jesteś zazdrosna?
🍃Jojen Reed- Nikogo.
CZYTASZ
Preferencje-Gra o Tron ♥
LosoweWystępują: ❄️Jon Snow 🐺Robb Stark ⚔️Eddard Stark ⛵Theon Greyjoy 🍷Tyrion Lannister 🗡️Jamie Lannister 📚Samwell Tarly 💔Petyr Baelish 🐶Ramsay Bolton 🐉Daenerys Targaryen 🌹Sansa Stark 👑 Cersei Lannister 🥀Margaery Tyrell 🦁Tywin Lannister 🔴Meli...