"Yağmur Akçay ! Ayağa kalk !" Bu kalın ses...
Şuan Aman Tanrım diye bağırasım vardı . Yavaş bır şekilde ayağa kalktım. Hoca bana garip bakışlar atıyordu.
"Bu şey hakkında bir açıklaman var mı?"Dediği an elindeki kağıda baktım. Anlam verememiştim. Bildiğimiz bir sınav kağıdıydı işte.
"Yok hayı~ hayır hocam "dedim . Resmen ecel terleri döküyordum. İşte senin bittiğin andı Yağmur. Bugün burda işin bitecej. Kâğıt bana ben kağıta bakıyordum.
"Aferin 95 aldın. Beni çok şaşırttın . Vr bu durumu ailenle konuşacağım. Sende büyük gelişmeler var"dediği an sıraya kendimi nasıl attığımı bilemiyordum. Hande nin bana imalı imalı bakışları. (Kankam olur kendisi)
Kopya çekmemiştim. Vallada hepsini kendim yapmıştım. Ay nasılda gururluyum. Bugün keyfimi kimse kaçıramaz.****
Eve geldiğimde annem yoktu. Benden bir yaş küçük olan erkek kardeşim vardı. Kendisinide ne çok severim ki.
"Hayırdır . Mutlusun "dedi. Şeytan diyo elindeki kitapları kafasına kafasına fırlat. Sonrada anneme yanlışlıkla elimden kaydı de diyo ama.
"Evet mutluyum beğenemedin mi ?"dedim ve gözlerimi devirdim.
Odama çıktım. Üstüme rahat birşeyler giydim ve Handeden mesaj gelmesini bekledim. Ama dayanamıyordum. Telefonumu yatağımın üzerine fırlattım ve ılık bir duş aldım. Zaman çok çabuk geçmişti. Telefonu elime aldığımda Handeden 5 yeni mesaj vardu. Hemen okumaya başladım.Hande: kanka buldum
Hande: ismi Batın miş
Hande: numarasınıda buldum
.
Hande: 0535........Hande: yağmur
Yağmur: knk çok saol. İyiki varsın
Hande: :-*
Her kızın olduğu gibi benim de hoşlandığım bir çocuk vardı. 11 sınıftı. Fizik sınavına girmeden önce yanina otur muştum. Ve 1 aydır onu takip ediyordum. Onunla konuşmak istiyordum. Ama ne yazıkki o bana çömezssin bakışı atmıştı. Tamam 10. Sınıf olabilirim ama benimde bir grurum vardı. Telefonuma adını kaydettim. Mesaj atmak istiyordum. Ama bir yandanda atmak istemiyordum. Tabi hemende kendimi belli etmek istemiyordum. Cesaretimi topladım ve yazmaya başladım.
Yağmur: nedense gözlerin çok güzel(18:36)
Son görülmesi 17:13 tu.
Ya gir şu artik lanet whatsapa . Çıldıracaktım. Aniden gelen bildirim sesiyle irkildim. Allahım nolur yazan kişi Batın olsun. Baktığımda Batındı.
Elim ayağım titremeye başlamıştı.Batın: ? (19:43)
Yağmur: nedense diyorum gözlerin çok güzel. (19:45)
Batın: kimsin?(19:46)
Yağmur:bilmen gerekmiyor (19:46)
Batın: bana atılan bir mesaj ve doğal olarak bunu bilmem hakkım. (19:48)
Batın:Eren sen misin amk? Böyle beni kandırmayı düşünüyorsan bilki başaramadın.(19:49)
Yağmur:yanıldın..(19:49)
Batın:kimsim aq (19:50)
Yağmur: senin anonimin . (19:50)
Son görülme 19:50
Mesajıma bakmadan whatsaptan çıkmıştı.....
Yorum ve vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaolu Süt |Texting
Short StoryAnonim: kakaolu sütü bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum? Batın: hayır ben sevmem. İçmiyorum Anonim: seni gördüm. Dün elinde iki kutu kakaolu süt vardı. Batın: hayır. Yanlış görmüşsündür. Anonim: gördüğüm kişi Batın Giray dı ......