0.2

261 29 3
                                    

Telefonu yatağa sinirle fırlattım. İnsan bi bakardı ya . Kendimi garip hissediyordum. Yağız (erkek kardeşim) hayvan gibi odama dalmıştı. Aniden sıçradım.
"Noluyo be ! İnsan bi kapıyı çalar" diyerek bağırdım.

"Annem seni çağırıyor "dedi ve kapıyı çarptı. Bu çocuk benim elimde kalacak sonunda.

Aşağıya korkar adımlarla indim. Annem acaba yine neye kızacaktı. Yüzüme gelen saçlarımı arkaya attım ve mutfakta yemek yapan annemin yanına doğru ilerledim.
"Anne" sesim biraz kısık çıkmıştı
"Gel sen gel"dedi
"Yine ne yaptım "dedim ve geriye bir adım attım.
"Hocan aradı. Seni bir övdü bir övdü ki. Gururlandım "dedi annem ve beni öptü.

****

"Kanka hadi ama ya. " yalvaran gözlerle bana bakan Handeye döndüm.

"Hayır ya istemiyorum . Konuşmak istemiyorum Berkay la" dedim ve yüzüme gelen saçımı üfledim

"Kanka çocuk seni seviyor muş. En azından bir konuşurdun" dedi ve karşıdan bizi izleyen çocuğa baktı.

"Berkay . Berkay bu mu?" Dedim ve çocuğa sert bakışlar attım.

"E-evet . Hadi ama Yağmur !"

"Hayır " dedim ve ayağa kalktım.

"Nereye ?"dedi sesi bir garipti.
"Kantine geliyor musun?"
"Yok" dedi ve hizli adımlarla okulun merdivenlerini çıktım.
Kantinde uzun bir kuyruk vardi. Allahım nolur zil çalmadan lavivama kavuşabileyim. Ama bu kuyruğun bitesi yoktu. Pes etme Yağmur. Pes etme.
Gözlerim Batın i arıyordu. Ortalıklarda yoktu. Mesajıma görüldü atmıştı. Ve hiç bir şey yazmamıştı. Anında karşımda beliren Batın beni korkutmuştu .

"Sen!"Dedi ve beni süzdü
"Evet . Ben ?"Dedim gözlerine odaklanarak

"Sınavda yanlışlıkla senin kalemini almışım. Al "dedi ve gitti.
O an nasılda korkmuştum ama. İnsan bu kadar da öküz olamaz ama. Al. Al ne 'ya. Buyurun der insan. Ama gözlerine hastaydım çocuğun. Ama ne yazıkki o beni tanımıyordu. Benim oturduğum masanın çaprazına oturdu. İstemeden gozlerim ona kayıyordu. Mesaj atmalımıydım.
Anonim: insan bir cevap yazardı. Olmadı böyle

Anonim: sana diyorum

Batın: kim.olduğunu söyler misin artik.

Anonim: çok güZel gülüyorsun.

Batın:kantin de misin?

Anonim:evet her hareketini izliyorum

Kafasını kaldırdı ve bir müddet etrafını taradı..o an göz göze gelmemek için herşeyi yaptım.

Elim tekrar klavyeye gitti.

Anonim:bulabildin mi bari beni

Batın : hayır. Ama bulacağım..sen hiç merak etme.

Anonim:biraz zor . Beni asla bulamayacaksın.

Batın: sen beni daha tanımıyorsun hanımefendi. Kimle uğraştığın hakkında hiç bir fikrin yok. Bence kim.olduğu nu söyle. Daha fazla uğraştırma beni.

Anonim: Batın. Ben oyun oynamıyorum

Anonim: belki bunu bir oyundan ibaret sanıyorsun ama değil.

Zilin çalmasıyla telefonumu kapattım ve sınıfa ilerledim.

****

Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu ama ilerleyen bölümlerde daha uzun yazmaya çalışacağım..yorum vote

Kakaolu Süt |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin