0.5

160 21 0
                                    


🍀
"Yağmur basketbol oynuyormussun. Kızlar senin iyi oynadığını söylediler. Takıma katılmak istersen seni alırım " dedi Nazan hoca.
"Olabilir hocam saolun" dedim ve gülümsedim.

Yine sıradan bir gündü. Gözlerim yine Batın i arıyordu. Herzaman ki oturduğum bankın birine oturdum. Telefonu elime aldım ve Batın a yazdim.

Anonim: senin için endişeleniyorum.
Anonim sen iyi misin.

Cevap gelmiyordu. Çevrimiçi de değildi. Merakımdan çatliyordym.
Aniden başıma aldığım darbeyle bir küfür salladım. Kafama biri top atmıştı. Kafam çok ağrıyordu. Zaten böyle seylerr hep beni bulurdu.  Karşımda duran ince uzun varlığa baktım.  
" biraz yavaş ol be.!" Diyerek  cemkirdim.
"Kızım görmedim seni " dedi ve benden topu ona atmamı bekledi.
" kormusun beni göremeyecek kadar " dedim .
"At artik şu topu !" Dedi ve bana bir kaç adım atti
" çok beklersin" dedim ve topu arkaya doğru fırlattim.
Ardından Batın geldi yanımıza. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
" yine mi sen. Kızım senden kurtulamayacakmiyim. Her yerde karşıma çıkıyorsun." Dedi ve sırıttı.
"Hayırdır Eren bir sorun mu var ?" Dedi Batın.
"Sorunun ta kendisi Karsimda  duruyor" dedi Eren ve omuz silkti.
"Alla hallah. Ben sorunum demiyoda"

Bana bunları söyleyeceğini hic beklemiyordum. İlk defa benimle konuşmuştu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Kitabımı okurken arada sirada gözüm telefonuma gidiyordu. Bugün başıma yediğim topun yüzünden telefonum yere kapaklanmıştı ve ekranı çatlamıştı. Eğer orada  Batın olmasaydi o Eren denen çocuğu fena yapardım ama dua etsin Batın a
Kitabın en heyecanlı yerindeydim. Ve katili bulmaya çok yaklaşmışlardı. Kendimi kitaba  o kadar kaptırmışım ki dışarıda yağmur yagdigini bile farketmemistim. Hemen eve gitmeliydim. Kütüphaneden koşar adımlarla çıktım. Eve 15-20 dk vardı. Ve eve gelene kadar sırılsıklam olacaktım.
Çocuk parkının oradan geçerken Batına rastladım. Bildiğin banka oturmuş kakaolu süt içiyordu. Ona bakarak gülümsedim. Ondan hiç beklemezdim. Ama herkezin içinde bir çocuk vardır. Benim çikolatalara ve ciğkiftelere aşık olduğum gibi. İlerde evleneceğim adam bana  çiğkogtrcidd evlenme teklifi edebilirdi. Bunları düşünürken gülümsedim. Hayali bile harikaydı. Eve geldiğimde annem.yoktu. Yağız ise Yağız...
Ders çalışıyordu . Şaşkınlığımi gizleyemedim.
"Tövbe. Dünya tersine dönecek valla . Hayırdır . Sen ders mi calisiyorsun?" Dedim bir yandan da kendimi cimdikliyordum.
"Oradan halay.çekiyo gibi mi görünüyorum " dedi bana pis pis sırıttı.
Bende çantamı bıraktım ve fortmentoda duran annemin terliginim bir çiftini ard arda ona firlattim. İkisinide kafasi yemiş ti ve acıyla kıvranıyordu. Kocaman bir kahkaha patlattim. Arkamdan söyleniyordu. Evet kabul etmeliyim ben çok kötü bir ablayim......
🍀
Arkadaşlar biliyorum bu bölüm kısa oldu ama.güzel bir yerde bitirmek istedim.

Kakaolu Süt |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin