0.8

158 19 4
                                    

Kakaolu Süt | Texting 0.8
🍀
Anonim: hayırdır bir derdin mi var? Senin sigara içtiğini bilmiyordum .
Onun karşına geçip seni seviyorum demek isterdim ama yapamam. O cesaret bende yok. Ve bu halimden de gayet mumnundum. Çantasından sigara paketini ckardi ve  bir tane daha sigara yakti.
Bir yandan sigara içiyor bir yandanda ona attigim mesajı okuyordu. Yada ben öyle sanıyorum. Banka oturdum . Şüphe çekmemem lazımdı.

Batın: evet içiyorum.
Batın: şuan beni izliyorsun  Kesin

Anonim:evet seni izliyorum.

Her ihtimale karşı telefonumun sesini kıstım. Başını telefondan kaldırdı. İlk önce okulun pencere lerine baktı. Daha sonrada okulun bahçesini taradı. Ağaca dayandı. Ve kafasını yasladı.
Anonim: bir sıkıntın mi var?
Batın: sıkıntı. Evet sıkıntı. Sıkıntının en büyüğü benim
Anonim: sen  sıkıntı olmazsın . Olamazsin.

Telefonu kapatti ve çantasına koydu. Derin derin nefes alıp veriyordu. Yanına gitmeliydim. Bir neden bulup yanina gitmeliydim. Ama beni bulabilirdi. Sigarasını içti. Ve benim bulunduğum yere doğru yürümeye başladı. Onun buradan çabucak geçmesini düşünerek başımı eğdim. Ayakkabı mi bağlar gibi yapıyordum. Gitmişti. Başımı kaldırdım. Giderken bir an durdu ve bana bir süre baktı. Bende ona bir süre baktim . Yanıma doğru yürüdü. Ona bakmamaya çalıştım. Fakat yanima yaklaşıyordu.
"Sen?"Dedi . Beni izlemeye devam etti.

"Sen le biz neden sürekli karşılaşıyoruz . Yoksa beni mi takip ediyorsun?"Dedi .
Ona kafamı çevirdim.
"Ne? Seni neden takip edeyim. Seni tanımıyorum bile "dedim ve omuz silktim.
"Nedense her yerde karşıma çıkıyorsun" gozleri sürekli saçımdaki o mavi kısıma gidiyordu.
" Ben senin karşınA çıkmıyorum. Bdn sadece biraz oturmak istedim. Senin burada olduğunu bilmiyordum bile " dedim . Hızlı adımlarla yanından uzaklaşmaya çalıştım.

🍀

Batın: sen hiç "hiç "oldun mu?

Anonim: ne?

Batın : "hiç"oldun mu?

Batın :yani kimsesiz ,kimsenin önemsemediği biri oldun mu?

Anonim: neden sordun

Batın: bir nedeni yok sadece sordum .

Anonim: hayır. Sanırım. Senin bir sıkıntın mi var ?

Batın: biliyor musun şuan ağlayacak bir omuz arıyorum. Sen düşün artık ağlayacak bir omuz bile bulamıyorum. Yada ona birakmayacakcasina sarilacagim , saçlarını koklayacagim yada herkesten kıskanacağım biride yok :'(

Mesajına üzün bir sure baktım. Tekrar tekrar okudum.

Anonim: belkide vardır.

Batın: belki ama . Onun garantisi bile yokk!

Anonim: var ozaman. Senin tanımadığın ama seni tüm kalbiyle seven.

Batın: kimse beni kalbiyle sevmedi. Herkes . Herkes sadece ..

Anonim: annen , baban kardeşin varsa kardeş in, akrabalarin. Hepsi seni seviyordur.

Batın: seviyor. Öyle mi ? Sana bir sır vereyim mi ?

Anonim:evet

Batın: boşver yada. Görüşürüz. Suan iyi değilim.
Son görülme 23:38

Telefonu kapattim. Batın.. Batın in bir sıkıntısı vardı. Herneyse onu çok üzüyordu. Ve bu durumdan çok rahatsızdım. Dağılmış saçlarımı topladım . Sırt üstü yatağa uzandim . Kafamı duvara diktim . Düşünmeye  başladım.yazdığı mesajları gözümün önüne g etirdim. Tekrar tekrar. Fakat o hiç iyi değildi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kakaolu Süt |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin