🍀
Zilin o güzel sesiyle kafamı sıradan kaldırdım.
Gürkan bana bakıp sırıtıyordu.
"Ne var be! " diyerek çemkirdim .
"Hayırdır . Uyuyamadın mı?" Dedi ve alaylı bir şekilde bana baktı.
"Uyudum gayet iyi uyudum da dersler biraz beni yoruyor "dedim ve omuz silktim.
Gürkan gözlerini devirerek gitti. Ya seviyordum Gürkanı. İyi çocuktur.Sıranın altında duran telefonu elime aldım.
Anonim:slm
Anonim:nasılsın.?
Anonim: hey senn
Anonim: görüldü mü?
Anonim:bana mı?Bana görüldü atmıştı. Fena bir şekilde bozulmuştum. Derin bir nefes alıp verdim.
Anonim: Batın
Anonim: Batınn
Anonim: Batınnn
Anonim: BatınnnnnPes etmiştim. Bu sefer mesajlarıma bakmıyordu. Son derste de bu durumu düşünmüştüm. Açaba neden görüldü atıyordu. Benden rahatsız mı oluyordu ? Yoksa belkide bir sıkıntısı vardır. Offffffff. Çok karışık. Bir önce zilin çalmasını ümit ederek kafamı handenim omuza yasladım ve düşünmeye devam ettim.
Zilin çalmasıyla eşyalarımı topladım. Hande Egemenle buluşacaktı. Nede olsa ben baristirmistim onları. Yavaş adımlarla yürüdüm. Batının sınıfının önünden bilerek daha yavaş ilerledim. Ancak sınıfında yoktu. Acaba okula gelmiş miydi?
Önümden ilerleyen kizlarin konuştuklarına kulak misafiri oldum.
Batının bugün okula gelmediğini ve Melisa lafı geçmişti. Yoksa düşündüğüm şeymi bu ? Yok hayır. Kalbim boş dedi bana. Yalanmiydi. Ben boşuna mi umitlenmistim. Bunu düşünerek eve yavaş yavaş yürüdüm. Herzamankinden daha yavaş adımlarla yürüyordum. Ve daha geç eve gelmiştim. Annem eve gelmişti. Mutfakta yemek yapıyordu.
"Sen iyi misin Yağmur ?"dedi annem
"Hayırdır bir sıkıntın mi var "diyerek ekledi.
Hayır manasında kafami salladım. Annem hemen bir derdim olduğunu anlamıştı. Belkide boşuna takıyordum. Ama takıyordum işte. Aklıma gelen Melisayla sevgili fikri beni deli ediyordu. Böyle işi benn...
Sakin Yağmur sakin ol. Sen küfür etmezsin bu kadar çok. Kendine gell. Kötü düşünme bu kadar. Gerekirse ara . Sesini duy. Odama çıktım ve üzerimi degistirdim. Bu kafayla ders felan çalışamazdım. Yani çalışsam bile aklım onda kalırdı. Yatağıma bağdaş kurarak oturdum . Telefonu alır almaz instagram da onun fotoğraflarına bakmaya başladım. İki yeni fotoraf atmıştı. Biri Eren dediği çocukla birii birii bu kız ...
Hemen resmin üzerine tıkladım . Etiketlemiş birde kızı. @melissa_toramann
Diye yazıyordu.
"Meli- Meliss- Melissa ?Whatsapa girdim . Çevrim içiydi.
Anonim Melisa kim .
Anonim: senin yanında ne işi var
Anonim: o kızı çok ciddiyim saçını başını yolarım
Anonim: çok ciddiyimm.!!!!Son görülme 19:55
O kadar bozulmuştum ki. Kendimi yatağa gömdüm . Bu sefer çevrimiçi olmasina rağmen mesajlarıma bakmamıştı. Nerede hata yapmıştım. Belkide en başından yazmak yanlıştı. Telefonu tamamen kapattım. Ve yatağa iyice gömüldum. Annemin sesiyle kafama iyice çektim örtüyü.
"Kızım hadi yemek yiyeceğiz. " dedi annem
"Ben aç değilim "dedim
" iyi peki. Bide bu odanın hali ne Yağmur odani topluyorsun..bu ne ya böle
Söylenerek kapıyı çarptı annem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaolu Süt |Texting
Short StoryAnonim: kakaolu sütü bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum? Batın: hayır ben sevmem. İçmiyorum Anonim: seni gördüm. Dün elinde iki kutu kakaolu süt vardı. Batın: hayır. Yanlış görmüşsündür. Anonim: gördüğüm kişi Batın Giray dı ......